  • 1. Data: 2023-10-10 22:09:50
    Temat: Problem energetyki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisali w artykule ze zapotrzebowanie na prad w Polsce spadło rok do roku o 5%.
    Stało się tak bo prad zdrozał i ludzie i firmy uruchomiły programy oszczędzania
    pradu. To gdzie problem? W elektrowniach. Brak zapotrzebowania powoduje konieczność
    ograniczania produkcji pradu przez elektrownie. Najtrudniej reguluje się najstarsze
    najmniej sprawne elektrownie. To ich produkcji nie chce ograniczać. Za to ograniczaja
    nowe nowoczesne elektrownie o wysokiej sprawnosci i duzej mozliwosci regulacji.
    Odnawialnym zrodłom też się dostało i w podsumowaniu napisali ze OZE bez akumulatorow
    nie maja zadnego sensu bo nie pozwalaja na autokonsumpcje.

  • 2. Data: 2023-10-10 22:16:55
    Temat: Re: Problem energetyki
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Odnawialnym zrodłom też się dostało i w podsumowaniu napisali ze OZE bez
    akumulatorow nie maja zadnego sensu bo nie pozwalaja na autokonsumpcje.

    Jesteś jebnięty w mózg, jak zwykle. Znam wchuj firm, które postawiły
    farmy PV i wpierdalają wszystko co mogą w dzień. W nocy się śpi a nie
    hoduje akumulatory, debilu. Na dodatek, większość firm pracuje w dzień i
    wpierdalają sporo, nawet z energii prosumentów. Problemem jedynie są
    taki kutasiki w postaci Zenusia, który zmyśla akumulatory do świecenia
    żarówką na poddaszu i gotowania wody w czajniku elektrycznym.

    Aha, zapomniałem o 2kW projektorze do oglądania TVPiS 24h :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-10-10 22:50:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 10 października 2023 o 22:17:42 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > żarówką na poddaszu i gotowania wody w czajniku elektrycznym.
    >
    > Aha, zapomniałem o 2kW projektorze do oglądania TVPiS 24h :D

    Kiedyś udowadniałeś ze jestes debilem raz w tygodniu. Teraz codziennie. Puszczają ci
    zwieracze bo PiS znowu wygra i będzie rządził.

  • 4. Data: 2023-10-10 22:51:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Kiedyś udowadniałeś ze jestes debilem raz w tygodniu. Teraz codziennie. Puszczają
    ci zwieracze bo PiS znowu wygra i będzie rządził.

    Wkleję ci to za tydzień :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-10-10 22:52:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ug4bh4$r994$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Jesteś jebnięty w mózg, jak zwykle. Znam wchuj firm, które postawiły
    > farmy PV i wpierdalają wszystko co mogą w dzień.

    Byłem wczoraj w swojej wiosce rodzinnej. Już nie panele na dachu a całe
    stoki na łące od południa są pokryte lustrami. Polacy mają skłonność do
    popadania w skrajność. Nie poznaje swojego kraju po 7 latach. Wszystko
    takie nowoczesne.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-10-10 23:07:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 7. Data: 2023-10-10 23:27:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 10 października 2023 o 23:21:22 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne
    Bardzo dobrze. Niedługo będę kupował prad po 6 groszy za kilowatogodzine plus
    przesył.

  • 8. Data: 2023-10-10 23:34:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.10.2023 o 23:07, PiteR pisze:

> [...]
    > stoki na łące od południa są pokryte lustrami. Polacy mają skłonność do
    > popadania w skrajność. Nie poznaje swojego kraju po 7 latach. Wszystko

    Przegapiłeś. Sporo ludzinów zauważyło, że PiS im wpierdala oszczędności
    na kontach rozdmuchaną/sztuczną inflacją + dodruk piniondza...więc
    pomyśleli jak to przerobić i kiedy nie zdążyli kupić obligacji jak
    Pinokio, przed inflacją kupili działki (inwestycja w glebę), wzięli
    dotacje, postawili farmy. Ok, też utopia ale nie tak bardzo jak w PKO.

    Ceny ziemi wzrosły, prąd sprzedają a dotacja im się zwraca w sensie że
    nie przejebali na koncie.

    Zenuś na poddaszu nigdy by na to nie wpadł bo bidok nie ma gdzie paneli
    powiesić i mści się na grupie z tych, co mają działki i możliwości :)

    Biedny musi, odpalać manufakturę przy akumulatorkach i śrubki przykręcać
    w pingwinach na kluczyk i opychać w Rosji :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-10-10 23:37:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Bardzo dobrze. Niedługo będę kupował prad po 6 groszy za kilowatogodzine plus
    przesył.

    Pokaż ostatnią fakturę za prąd. Jak nie pokażesz, to jesteś CHUJ :]
    Nazawsze :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-10-10 23:48:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ug4g1i$rblu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    > kupić obligacji jak Pinokio, przed inflacją kupili działki
    > (inwestycja w glebę), wzięli dotacje, postawili farmy. Ok, też

    kurde kurde serwer szwankuje :/