  • 21. Data: 2023-10-11 19:51:57
    Temat: Re: Problem energetyki
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 18:46 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Na dodatek, większość firm pracuje w dzień i
    >
    > Nieśmiało zauwaze że chyba większość dużych firm.produkcyjnych(
    > przynajmniej te co znam w mojej okolicy) pracują 24godziny na dobę

    Ale w dzień też pracują czy nie? - bo to że pracują 24h/dobę nic nie
    zmienia w temacie konsumpcji energii z PV.

    TG

  • 22. Data: 2023-10-11 19:53:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 19:44 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Duzo nieduzych tez pracuje przed i po dziennym szczycie fotowoltaicznym.
    > To sklepy, fryzjerzy itd.

    I co to zmienia w temacie konsumpcji energii wyprodukowanej z PV? -
    korzystają z niej czy nie?

    TG

  • 23. Data: 2023-10-11 20:17:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Prosisz i masz
    > https://www.pap.pl/aktualnosci/najnowszy-sondaz-pis-
    wygraloby-wybory-do-sejmu-i-senatu-otrzymujac-36-pro
    cent
    > Miłego dnia

    ROTFL, jesteś głupszy od linka :D

    Rząd opozycji z 216 posłami nie może stworzyć rządu większościowego a
    rząd PiS mający 206 posłami może. Jprdl jaki debil :D

    Buehehehe

    Zmieniam, jesteś niezwykłym debilem jednak :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-10-11 21:00:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 19:52:00 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ale w dzień też pracują czy nie?
    Co za pytanie?
    Skoro napisałem "24godz/ dobę" to wg Ciebie pracują w dzień czy nie pracują?

    ->bo to że pracują 24h/dobę nic nie
    > zmienia w temacie konsumpcji energii z PV.

    A to już Sobie z Kogutkiem i Bluzgiem wyjaśniajcie

  • 25. Data: 2023-10-12 07:04:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 21:00 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > pracują?
    >
    > ->bo to że pracują 24h/dobę nic nie
    >
    > A to już Sobie z Kogutkiem i Bluzgiem wyjaśniajcie

    To czemu napisałeś?

  • 26. Data: 2023-10-12 18:54:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Pokaż ostatnią fakturę za prąd. Jak nie pokażesz, to jesteś CHUJ
    > :] Nazawsze :]

    Zenus jeszcze nie doczytał ze stawka godzinowa nie bedzie dla niego a
    dla tych co wysyłaja prad do sieci? :-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 27. Data: 2023-10-12 18:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > gotowania wody w czajniku elektrycznym.
    >
    > Aha, zapomniałem o 2kW projektorze do oglądania TVPiS 24h :D

    Zastanawiam sie, kiedy ktos wpadnie na to ze skoro prąd jest najtanszy
    w weekendy to np fabryki beda pracowały w systemie sroda-niedziela...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 28. Data: 2023-10-12 20:35:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 12 października 2023 o 18:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik LordBluzg(R)?? m...@p...onet.pl ...

    > Zenus jeszcze nie doczytał ze stawka godzinowa nie bedzie dla niego a
    > dla tych co wysyłaja prad do sieci? :-D
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usun tak?e "_")
    > "Czas to pieni?dz, pieni?dz to kobiety, kobiety to strata czasu"
    To ze czegos nie wiesz nie znaczy ze tego nie ma, znaczy ze ty tego nie wiesz.