  • 11. Data: 2023-10-10 23:53:19
    Temat: Re: Problem energetyki
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.10.2023 o 23:48, PiteR pisze:

    > kurde kurde serwer szwankuje :/

    Spokojnie. Na NNTP można odpowiadać po tygodniu a nawet później. To
    nawet lepsze, bo jak nienawidzisz żydów to w jeden dzień Hamas
    napierdala żydów a jak nienawidzisz muzułów to dwa dni później Żydy
    napierdalają Palestynów. Ty, cały na biało, po 2 tygodniach oceniasz kto
    kogo rzeczywiście napierdala :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-10-10 23:59:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 10 października 2023 o 23:54:44 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > napierdala żydów a jak nienawidzisz muzułów to dwa dni później Żydy
    > napierdalają Palestynów. Ty, cały na biało, po 2 tygodniach oceniasz kto
    Ty nic nie ocenisz bo łeb cie napierdala.

  • 13. Data: 2023-10-11 00:18:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ty nic nie ocenisz bo łeb cie napierdala.

    Nic mnie nie napierdala. Jesteś zwykłym debilem a myślisz, że jesteś
    niezwykłym debilem. Nie, jesteś zwykłym debilem :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-10-11 01:14:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 00:18:45 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Nic mnie nie napierdala. Jesteś zwykłym debilem a myślisz, że jesteś
    > niezwykłym debilem. Nie, jesteś zwykłym debilem :]
> [...]
    ty jesteś niezwykłym debilem. Wiadomo to od dawna.

  • 15. Data: 2023-10-11 01:49:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > ty jesteś niezwykłym debilem. Wiadomo to od dawna.

    Naucz się pisać po polsku, debilu :] Jeszcze parę dni i będę cytował
    twoje fakty debilizmu :) Tego już nie odkręcisz :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-10-11 06:37:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 22:09 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Odnawialnym zrodłom też się dostało i w podsumowaniu napisali ze OZE bez
    > akumulatorow nie maja zadnego sensu bo nie pozwalaja na autokonsumpcje.

    A to jest jakiś zakaz uruchomiania pralki/zmywarki/zasobnika CWU w samo
    południe?
    Teraz praktycznie każdy sprzęt ma opóźniony start, nawet jak domowników
    nie ma to się pranie zrobi i wysuszy.
    A jak nie ma timera to za 50 zł można dołożyć.

    TG

  • 17. Data: 2023-10-11 14:40:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Oct 2023 13:50:37 -0700 (PDT), w
    <4a258c1f-dda9-4219-9c95-af20341f75fdn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Puszczają ci zwieracze bo PiS znowu wygra i będzie rządził.

    Więc będziesz coraz biedniejszy i coraz głupszy :D

  • 18. Data: 2023-10-11 15:04:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 01:50:47 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Naucz się pisać po polsku, debilu :] Jeszcze parę dni i będę cytował
    > twoje fakty debilizmu :) Tego już nie odkręcisz :D
> [...]
    Prosisz i masz
    https://www.pap.pl/aktualnosci/najnowszy-sondaz-pis-
    wygraloby-wybory-do-sejmu-i-senatu-otrzymujac-36-pro
    cent
    Miłego dnia

  • 19. Data: 2023-10-11 18:46:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 10 października 2023 o 22:17:42 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    akumulatorow nie maja zadnego sensu bo nie pozwalaja na autokonsumpcje.
    > Jesteś jebnięty w mózg, jak zwykle. Znam wchuj firm, które postawiły
    > farmy PV i wpierdalają wszystko co mogą w dzień. W nocy się śpi a nie
    > hoduje akumulatory, debilu.
    Na dodatek, większość firm pracuje w dzień i
    > wpierdalają sporo, nawet z energii prosumentów.

    Nieśmiało zauwaze że chyba większość dużych firm.produkcyjnych( przynajmniej te co
    znam w mojej okolicy) pracują 24godziny na dobę

  • 20. Data: 2023-10-11 19:44:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 18:46:27 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Nieśmiało zauwaze że chyba większość dużych firm.produkcyjnych( przynajmniej te co
    znam w mojej okolicy) pracują 24godziny na dobę
    Duzo nieduzych tez pracuje przed i po dziennym szczycie fotowoltaicznym. To sklepy,
    fryzjerzy itd.