    Subject: Re: Panele FV
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <qfsu0l$dcv$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5d2267cb$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <qfuq27$5s9$3$Janusz@news.chmurka.net>
    <5d22fda6$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5d24df77$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5d24e510$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 9 Jul 2019 22:27:53 +0200

    W dniu 2019-07-09 o 21:40, Lisciasty pisze:

    > Udajesz że nie kumasz i jesteś uparty, toczka w toczkę Zenek.
    > Ja nie mam siły się z tym mocować :>
    >
    > L.

    Chłopie, rzucasz ogólnikami: "na fotowoltaice to się bardzo słabo
    znasz", "z tematu foto walisz kocopoły i to widać", a teraz "Udajesz że
    nie kumasz i jesteś uparty".

    Po pierwsze zaprzeczasz samemu sobie, bo raz twierdzisz, że się na tym
    nie znam, a zaraz później, że udaję, że się nie znam, czyli
    potwierdzasz, że jednak się znam.

    Po drugie rzucasz ogólnikami nie popierając swoich wypowiedzi, żadnymi
    argumentami merytorycznymi.

    Bardzo nie lubię takich ludzi, którzy tak się zachowują, bo świadczy to
    tylko i wyłącznie o tym, że nie mają kompletnie żadnej wiedzy, a mają
    ogromne parcie na szkło.

    Uwierz mi, że ja jeżeli o czymś piszę to wiem o czym piszę. Jeżeli ktoś
    się nie zgadza z tym co piszę i podejmuje dyskusję to mu wyjaśniam i
    tłumaczę dlaczego jest tak, a nie inaczej.

    Skoro twierdzisz, że wdepnąłeś w moje gówno to mi udowodnij, że jest to
    moje gówno i przedstaw konkretne argumenty, a jeżeli jest to Twoje gówno
    to je sprzątnij i spraw, aby między nami zapachniało. Póki co to tylko
    się zniżasz do poziomu takich jak Januszek.