  • Data: 2020-10-27 21:01:08
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 27 Oct 2020 12:51:21 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Fotowoltaika zbędna skoro masz reaktor jądrowy :]

    Ta, w basenie pod zieloną płachtą. :}
    Ale sam przyznaj, że dach bez kominów jest cudny. :P

    BTW Zrobiłem wczoraj uziom (płukanka). Na 5 metrach trafiłem na skałę
    jakąś, nie idzie dalej. 16 Ohm musi więc wystarczyć. Znalazłem też klepiący
    PE w kuchni, ale dlaczego klepie to jeszcze nie wiem. :>

    --
    Pozdor
    Myjk