  • Data: 2020-11-23 16:36:03
    Temat: Re: Panele FV- dawno nie było
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    > Jak się nie używa adblockerów to tak pewnie jest. Ostatnio się
    > zdziwiłem bo się okazało, że na jutubie są jakieś reklamy a ja
    > ich nigdy nie widziałem ;)

    Co więcej -- ostatnio wyskoczyli z pomysłem, że jak im się zapłaci,
    to reklam nie będą pokazywać. A niech se pokazują -- póki ich nie
    widzę, nie ma problemu.

    Najśmieszniej było, jak z dziesięć lat temu jeden portal wymyślił
    sobie, że będzie brał od ludzi kasę za czytanie/oglądanie. Do mnie
    to dotarło z jakimś półrocznym opóźnieniem. Tak to im ktoś mądrze
    zaprojektował, że system blokowania treści niepłacącym powiązany
    był z systemem wyświetlania reklam. Jeśli ktoś je blokował, nie
    dotarła do niego nawet propozycja wykupienia abonamentu.

    --
    Jarek