  • Data: 2020-10-17 21:20:56
    Temat: Re: Panele na wodzie
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 13:51:11 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Trzeba było pstryknąć zdjęcie.
    >
    > PS. Moje gratulacje, piszesz z 40Tude :) Ale avast dokleja ci swoją
    > stopkę co jest nieeleganckie. Gdzieś w nim jest zaszyta możliwość jej
    > wyłączenia, przejrzyj proszę opcje avasta i wyłącz.
    > Przy okazji mógłbyś na grupie o czytnikach zamieścić swoje doświadczenia
    > z 40Tude.

    Jacku dzięki za informacje ale to chyba znowu mnie przerasta. Z avastem
    walczę regularnie, żeby mi się ciągle nie włączał i ciągle nie przerywał
    pracy to i tak dla mnie za dużo.
    Chętnie bym opisał gdybym wiedział co robię. Używam tego jak małpa
    młotka. Czytam w googlach a odpisuję w tym programie. Nie panuję nad nim
    kompletnie.
    --
    Kadar

    Avast.