  • Data: 2018-10-24 12:39:06
    Temat: Re: Panele słoneczne - o co pytać
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Oct 2018 01:05:47 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Nie muszą.

    IMO takie które nie współpracują z aku, muszą oddawać do sieci
    prostokąt. Inaczej nie wykorzystywałyby pełnej mocy fotopanelu.
    Nie podoba mi się takie traktowanie sieci :)
    Żeby nie było że o nic nie pytam tylko narzekam, to pytam czy mam rację
    z tym prostokątem?

    PS. Poniewczasie przyszło mi do głowy że być może rozmawiamy o różnych
    rzeczach. Ty mówisz o falownikach jednofazowaych pracujących na jakieś
    obciążenie a ja mówię o falownikach jednofazowych pracujących na sieć
    (on-grid)
    --
    Jacek
    I hate haters.