    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Paranoja w marketach brykiet po 10zł ?
    Date: Sun, 24 Jan 2010 03:14:44 -0800 (PST)

    On 24 Sty, 12:03, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:
    > Mam kawałek sadu, w sadzie stoi szopka, w szopce schnie drewno, to co mam z
    > wycinki starszych drzew i z gałęzi. Do tego trochę darmowego drewna z palet
    > na podpałkę.
    > W ten sposób już siódmą zimę dogrzewam kominkiem, co kosztuje mnie tyle, ile
    > włożę pracy w przygotowanie drewna. A jaki fajny zapach, zwłaszcza z drewna
    > wiśniowego, albo z orzecha :-)
    > Za rok 2009 wydałem na gaz 2400 zł łącznie z c.w.u. i wszelkimi opłatami.

    Za 2400 to ja ogrzeje poltorej sezonu pompa ciepla cala chate ! Moim
    zdaniem - cos duzo za ten gaz, samo CWU to nawet pradem wyszloby duzo
    taniej :) W bardzo dobrze ocieplonym domu za 2400 gazem ogrzalbys sie
    bez posiadania kominka.

    Ja zaluje bo na dzialce ktora kupilem bylo mnostwo juz dosc starych
    drzew owocowych, ktore wlasciciel przed sprzedaza wszystkie powycinal :
    ( Szkoda, bo bylyby dobre owoce i drewno na opal :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.