eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParanoja z Vitodens 200 - nie moge ustawic 20 stopni › Re: Paranoja z Vitodens 200 - nie moge ustawic 20 stopni
    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Paranoja z Vitodens 200 - nie moge ustawic 20 stopni
    Date: Sat, 19 Dec 2009 06:50:56 -0800 (PST)

    On 19 Gru, 09:22, "Michal Wornakow" <a...@g...pl> wrote:
    > Mam piec Vitodens 200, 2 obiegi, pogodowka. O ile podlogowka dziala OK
    > (parter) to juz pietro (normalne grzejniki) nie... chce ustaic aby w nocy bylo
    > 20 stopni w dzien 22.
    >
    > No i tak program nocny ustawilem na 10 stopni.. no i ten chory piec co jakis
    > czas zalacza pope obiegu i grzeje grzejniki do okolo 35 stopni.. no i
    > temperatura zaraz podnosi sie do 22,5....
    >
    > zaznaczam, ze pojawilo sie to jak temperatura spadla do okolo -10.. po tych
    > ostatnich mrozach..wczesniej dzialalo w miare ok.
    >
    > Serwisant powiedzial, ze jest to zwiazane z programem antyzzamarzaniowym - bo
> [...]

    na grzejnikach zawory termostatyczne
    w pokoju referncyjnym termostat pokojowy.

    ustawiasz jak chcesz wszystko
    termostat podlaczony do automatyki kotla (na 100% masz wejscie do
    niego)

    Opis w skrocie. Podlogowka sobie grzej razem z grzejnikami jak za
    goraco to zawory sie same przymykaja np przy 18 stopniach. podlogowka
    dalej dziala gdy dojdzie do odpowiedzniej temp np 20 stopni termostat
    wylacza piec.
    Jak sie robi za zimno termostat zalacza piec a zawory przepuszczaja na
    grzejniki.