eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParanoja z Vitodens 200 - nie moge ustawic 20 stopni › Re: Paranoja z Vitodens 200 - nie moge ustawic 20 stopni
    From: "Michal Wornakow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Paranoja z Vitodens 200 - nie moge ustawic 20 stopni
    Date: Sun, 20 Dec 2009 08:58:19 +0000 (UTC)

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czyli masz porodówkę tak? , czujnik zewnętrzny jest?
    >
    > jaki masz układ kotłowni? dla podłogówki jest układ z mieszaczem sterowny
    > z rgultora kotłowego

    z regulatora znajdujacogo sie w salonie (mierzona temperatura)

    a grzejniki sa grzane bezpośrednio z kotła?

    tak sterowane z regulatora pogodowego.

    > jakie masz krzywe dla tych układów?
    >
    > swoja droga to jeśłi podanie 35 st na grzjnki przy -10 na zewnątrz w chwile
    > podnosci twew do 22,5 st to masz albo przewymiarowane grzjniki albo zbyt
    > stromą krzywą grzewczą.

    przewymiarowane ponoc odpowiednio dla pieca kondensacyjnego...a moze i na
    wszelki wypadek.

    Krzywe grzewcza bede regulowal.. - doradzili mi na ustawienie (na grzejnikach)
    takiej samej jak dla podlogowki.

    Dodatkowo zniose parametr (ponoc taki jest) z na kaloryfery ma isc 8 stopni
    wiecej...

    Ktos kojarzy w jakich kodach powinienem zminic - sprawdzic ta krzywa grzewcza?

    Oraz gdzie jest ten paramter 8 stopniowy?