  • Data: 2018-08-19 18:24:06
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie żebym się czepiał, bo nie znam, zapytam jednak: czy ten centralny
    > odkurzacz na 300m? to jest jeden, z 20-metrowym wężem, czy po prostu ma n
    > "wtyczek", i krótszym (dajmy na to 5-metrowym) wężem trzeba po prostu
    > obskoczyć każde pomieszczenie i wczepiać/odczepiać wąż? A może to jeszcze
    > inaczej działa?

    Na dom parterowy 120/150 m2 wystarczą 2 gniazda, do których podłączasz
    wąż o długości 9 m (+ rura sztywna około 1,5 m)
    Przy większej powierzchni/dodatkowym piętrze oczywiście gniazd musi być
    odpowiednio więcej.
    Odkurzacz załącza się w momencie podłączenia rury do gniazda.

    > W tych dwóch wariantach które do głowy mi przyszły ciężko mi uchwycić
    > zaletę. Na pewno cisza jest dużym plusem, bo domniemywam że taki
    > centralny odkurzacz jest praktycznie bezgłośny, tylko ten 20-metrowy wąż.

    z 20 metrowym byłoby bardzo nieporęcznie.

    > i/lub ciągłe wpinanie/wypinanie wydaje mi się mało praktyczne.

    ciągle nie trzeba, nie ma potrzeby instalowania gniazd w każdym
    pomieszczeniu

    --
    Czarek