  • 1. Data: 2013-05-20 12:04:09
    Temat: Pasy betonowe na podjezdzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Planuje zrobic podjazd zwirowy z pasami betonowymi pod kola, brukowanymi
    kamieniem (układanymi na mokrym betonie).

    W ASCII-art cos takiego:

    [...||..||...]
    [...||..||...]
    [...||..||...]
    [...||..||...]

    Kolejno obrzeze, zwir zageszczony, pas beton+kamien, zwir, pas 2, zwir,
    obrzeze.

    I teraz pytanie - jak te pasy wylewac? Mam taka koncepcje:

    1. Wkopac obrzeza
    2. Zrobic podbudowe z zageszczonego plyta gruzu, tlucznia
    3. Zrobic szalunki na tej podbudowie (wspolnej dla calego podjazdu)
    4. Wylewac beton (zbrojony siatka), ukladac kamien
    5. Rozszalowac, wypelnic miejsca miedzy obrzezem a pasami oraz miedzy
    samymi pasami docelowym tluczniem (0-31) i zageszczac warstwami.

    Bedzie OK, czy nie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-05-21 20:30:52
    Temat: Re: Pasy betonowe na podjezdzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 12:04:09 +0200, Maciek napisał(a):
    (...)

    Nie nadazam z czytaniem ;)

    Czyzby pytanie bylo az tak trudne?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-05-21 21:56:11
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-21 20:30, Maciek pisze:
    > Dnia Mon, 20 May 2013 12:04:09 +0200, Maciek napisał(a):
    > (...)
    >
    > Nie nadazam z czytaniem ;)
    >
    > Czyzby pytanie bylo az tak trudne?

    Będzie ok. Z dokładnością do grubości podbudowy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2013-05-21 22:32:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 May 2013 21:56:11 +0200, wolim napisał(a):

    > Będzie ok. Z dokładnością do grubości podbudowy.

    Tu jest glina, wiec planuje ze 30 cm.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-05-22 22:06:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 12:04:09 +0200, Maciek napisał(a):

    (...)

    A teraz niech mi ktos pomoze obliczyc, jakiej mocy trzeba, zeby zadzialala
    zamontowana w tych pasach glikolowa instalacja odladzajaca ;)

    Na okraglo liczac 0,8 kubika betonu i ze 2 tony kamienia.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio