  • 1. Data: 2014-03-06 17:25:43
    Temat: Peka sciana od komina ( chyba nosna )
    Od: MałyszOn <a...@n...pl>

    Ile kominiarz bierze za eksptertyze na papierku ??
    I czy zwykly piec bedzie nadawam sie jak go wymienia na ekogrosze ( tzn
    komin )

  • 2. Data: 2014-03-06 22:35:10
    Temat: Re: Peka sciana od komina ( chyba nosna )
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MałyszOn wrote:
    > Ile kominiarz bierze za eksptertyze na papierku ??
    > I czy zwykly piec bedzie nadawam sie jak go wymienia na ekogrosze (
    > tzn komin )

    być albo nie być, jaki jest sens zycia...

  • 3. Data: 2014-03-07 11:08:11
    Od: MałyszOn <a...@n...pl>

    W dniu 2014-03-06 22:35, Marek Dyjor pisze:

    > być albo nie być, jaki jest sens zycia...

    ????

  • 4. Data: 2014-03-07 13:01:44
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:25:43 UTC+1 użytkownik MałyszOn napisał:
    > Ile kominiarz bierze za eksptertyze na papierku ??
    >
    > I czy zwykly piec bedzie nadawam sie jak go wymienia na ekogrosze ( tzn
    >
    > komin )

    Jaka sciana nosna od komina Ci peka ?
    Wrzuc jakas fotke, to sie zobaczy.
    Nie wiem, czy sa jakies obostrzenia dotyczace kominow, jesli sie zamontuje piec na
    ekogroszek.
    Chyba tylko zwykla kontrola kominiarza, jak przy kazdym innym piecu.
    Tylko przy montazu pieca gazowego i na olej jest wymagany wklad stalowy w kominie.
    To ze komin powinien byc szczelny, odnosi sie do kazdego komina i pieca.

  • 5. Data: 2014-03-07 13:20:21
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Thu, 06 Mar 2014 17:25:43 +0100,
    MałyszOn <a...@n...pl> wrote:

    > Peka sciana od komina ( chyba nosna )

    A z czego wnioskujesz, że pękanie ściany jest skutkiem obecności
    komina a dokładniej spalinami przepływającymi przez komin?

    > I czy zwykly piec bedzie nadawam sie jak go wymienia na ekogrosze ( tzn
    > komin )

    Polska języka trudna być.

    AMX

    --