eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek? › Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
  • Data: 2013-09-22 18:53:10
    Temat: Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 września 2013 15:20:17 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > czasie takie uszkodzenie będzie miało kontakt z wilgocią + tlenem to
    >
    > zaczyna się normalna korozja, któa przeżera taką blachę z nierdzewki.
    >
    > Podobnie się dzieje z rurami ze stali kwasoodpornej, ale same w sobie
    >
    > korodują w wolniejszym tempie, dlatego potrafią wytrzymać w takim
    >
    > kominie nawet 5-8 lat, ale nie dłużej.

    > Niestety często spotykam ludzi, którym sprzedawcy "wcisnęli" kwasówki,
    >
    > które trzeba było wymieniać po kilku latach. Zazwyczaj były to zakupy
    >
    > marketowe.
    >
    > Ale od Dyjora to Ty się odpier... i nie traktuj każdego instalatora jak

    A dlaczego mam się odpierdolić od Dyjora? Wynajął Cie i za papugę dla niego robisz?
    Jak tak to nie powiedział Ci wszystkiego. Sam z własnej i nie przymuszonej woli
    odkopał topór wojenny w temacie z podgrzewaczem. Czuję się w związku z tym zwolniony
    z litości dla niego. Pierdolisz jak potłuczony że nierdzewne rury wytrzymają rok. Do
    różnego rodzaju piecyków typu grzybek, stałopalnych itp od zawsze używało się rur
    zrobionych z najpodlejszej blachy jaka istnieje. Grubość blachy 0,5mm. Żywotność dwa
    trzy lata. Nierdzewne rury z blachy 0,5mm to nie rok a tak z pięć lat przy typowym
    piecu co muszą wytrzymać. Łaski żadnej nie robią.