    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 22 Aug 2023 16:31:48 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pewno juz wiecie
    From: M M <m...@g...com>

    Tak swoją drogą, to Urząd Regulacji Energetyki mógłby się lepiej zająć nieuczciwymi
    praktykami sprzedawców energii, nie tylko wobec konsumentów ale i firm też. Bo mi
    grupa Obajtka uporczywie odrzuca reklamacje powołując się na mityczne OWU (na www
    mają tylko wersję dla konsumentów ale nie dla firm, jak się prosi o dokument to
    przysłali jakąś starą wersję a nie tę na którą się powołują odrzucając reklamacje,
    cytując zapisy w innym brzmieniu i z innym numerem punktu niż w tym co przysłali) że
    niby mieli prawo sobie uśrednić zużycie (tak jakby nie mieli danych) pomimo że jako
    prosument mam licznik zdalnego odczytu i powinni rozliczyć rzeczywiste, przecież
    dokładne dane mają. W listopadzie 2022 energia była bardzo droga więc starałem się
    oszczędzać, po odjęciu magazynu prosumenta powinno być w ogóle zero a i tak zapłacić
    trzeba było mimo że nie zużyłem, to na co komu jakieś rządowe tarcze. Zresztą ten
    wniosek by od grudnia mieć taniej energię na działalność gospodarczą też na początku
    odrzucili że niby dokument nie podpisany, ale wtedy jeszcze nie byli tak bezczelni i
    reklamację uznali (spojrzeli jeszcze raz i zauważyli że jednak podpisany), teraz idą
    w zaparte. Szukam radcy prawnego obeznanego z tematami energetycznymi, nie wiem czy
    nie będzie trzeba iść do sądu. A może do prasy?