    From: "Irokez" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pianka Soudal dwuskładnikowa - pomocy kupiłem bubel
    Date: Sun, 8 Nov 2009 10:12:50 +0100

    Użytkownik "Tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:424e.0000024a.4af6504c@newsgate.onet.pl...

    > Wszystkie preparaty dwuskladnikowe skladaja sie z tzw. monomeru czyli tego
    > glownego skladnika i malej ilosci utwardzacza czyli zwiazku tzw.
    > sieciujacego
    > czyli rozpoczynajacego proces polimeryzacji, ktora zamienia monomer w
    > polimer
    > czyli najczesciej plyn w cialo stale.
    > W tym przypadku, jesli tego nie wymieszales a tak wynika z Twojego opisu,
    > dupa w kwiatach. To zielone to byl ten utwardzacz. Pianke, czyli plyn z
    > dodatkiem srodka pianotworczego, zaaplikowales czysta, biala, potem
    > dopiero
> [...]

    No więc po nocce jest zupełnie odwrotnie

    To białe jest twarde, to zielone ciagnie sie jak guma do żucia. Będę to
    zielone wycinał (niewiele na szczęście, futryna się ładnie trzyma) i
    uzupełnie dziury jednoskładnikową niskoprężną.
    Dwuskładnikowa u mnie (w Casto) kosztuje 250% ceny zwykłej więc tym bardziej
    zawiodłem się bo jak widać można trafić bubla i nie ma nawet minimalnej
    szansy na reklamację bo w Polsce to zawsze się skończy tekstem "uzyte
    niezgodnie z instrukcją".

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez