    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pianka niskorozpężna
    Date: Mon, 7 Dec 2009 22:13:42 +0100

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
    news:hfjqms$vg0$1@news.task.gda.pl...
    > Czy ktoś mi doradzi jaką piankę poliuretanową użyć do wypełnienia wnętrza
    > ścian domku na działce. Domek jest z elementów gotowych z drewna i płyt,
    > które w środku mają pustą przestrzeń, co powoduje straty ciepła. Chciałbym
    > nawiercić otwory i przez nie wpuścić do środka piankę ale zwykła pianka
    > spowoduje "puchnięcie".
    > Nie używałem nigdy pianki niskorozprężnej. Czy dobrze myślę, że ona
    > podobnie dobrze, jak zwykła wypełnia pustki ale daje mniejsze ciśnienie
    > przez co nie rozsadzi mi elementów?
    > Jacek

    Ona w chwili wypluwania z pistoletu ma już dużą objętość i przez to mniej
    puchnie potem. Są też kleje do styropianu. Ostatnio sie pokazały do klejenia
    płyt do muru zamiast klejów cementowych. Te puchną mało co nie znaczy że
    wcale. Ostatnio tym wypełniałem i nie napręża się ale to był "KLEJ do
    styropianu" a nie piana niskoprężna mimo, że w taki samym pojemniku.