  • Data: 2019-05-23 10:11:57
    Temat: Re: Piorunochron
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2019 09:40, Mateusz Viste pisze:

    > Wyciąć w diabła. Niestety oszukano Cię - orzech nie działa.

    Nie działa przy głupim człeku, więc piorun prędzej trafi
    w Ciebie, niż w orzech.

    PS. W języku polskim nie istnieje związek frazeologiczny
    "wyciąć w diabła". Mówimy - iść w diabły, iść (wynosić
    się) do diabła, posłać do diabła, posłać do wszystkich
    diabłów. Ale skąd Ty masz o tym wiedzieć, siroto, nie?