    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 21 May 2019 14:16:22 +0200

    Tue, 21 May 2019 12:25:15 +0200, Miroo

    > Przyciągasz jak nic.

    Dlatego kominów nie buduję i anteny chowam!

    > Nie masz jakiejś metalowej
    > płytki w głowie? Może śrubę w kolanie? ;)

    Parafrazując: A co ja jestem, kurwa, robokop? ;)

    A propos przekleństw i budowlanki. Ekipa 2 tygodnie temu wpadła mi
    miksokreta zapuścić. Ponieważ musiałem w garażu nawalić 10cm i jeszcze w
    niecce basenowej wylewkę zmontować informuje o tym szefa ekipy i pytam czy
    nie za mało będzie szuwaksu co to zamówiłem. Ten się zamyśla i pyta swojego
    zastępcę:
    - Kaziu, tego cementu starczy na 40m2 garażu 10cm ze spadkiem i jeszcze
    dodatkowo 35m2 na 5cm?
    Małomówny do tej pory Kaziu (w zasadzie poza skinieniem głowy na
    przywitanie brak wydobytego z siebie dźwięku) rzecze po krótkim
    zastanowieniu:
    - No kurwa, no, kurwa... kurwa, za kurwa mało kurwa... kurwa tego kurwa
    będzie.

    Niewykluczone że gdzieś pominąłem ze dwa słowa, ale ciężko tam już coś
    więcej upchnąć. Co więcej wypowiedzenie tego "zdania" zajęło Kaziowi
    niecałe dwie sekundy, może trochę mniej . Szkoda że tyłem stałem do kamery
    monitoringu, bo minę musiałem mieć wyjątkowo bezcenną.

    --
    Pozdor
    Myjk