  • 1. Data: 2010-07-31 19:55:20
    Temat: Pistolet do malowania
    Od: " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :) więc
    zastanawiam się nad czymś takim:
    http://tnij.org/hr28
    lub
    http://tnij.org/hr29

    Czy ktoś ma/używa/poleca?
    Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami emulsyjnymi/lateksowymi.
    Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2010-08-01 08:25:08
    Temat: Re: Pistolet do malowania
    Od: "lato" <l...@w...pl>

> [...]
    > Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami
    > emulsyjnymi/lateksowymi.
    > Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

    hehe, właśnie jestem po malowaniu, jakieś 2 tygodnie temu też zastanawiałem
    się dokładnie nad tym pierwszym pistoletem ale zrezygnowałem bo:
    -nawet na filmie widać że ma małą wydajność
    -cena wysoka
    -trzeba zasłaniać meble bo pyli
    -nadaje się do małych detali typu jakieś drzwi

    ostatecznie kupiłem zwykły dobrej jakości wałek malarski i śmignąłem cały
    18m2 pokój łącznie z sufitem w 3 godziny

    IMO NIE WARTO kupować takiego sprzętu

  • 3. Data: 2010-08-01 08:44:35
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś ma/używa/poleca?
    > Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami
    > emulsyjnymi/lateksowymi.
    > Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

    Odpuść sobie. Więcej czasu stracisz na dobieranie gęstości farby, odtykanie
    zapchanej dyszy i pierdzielenie się z myciem tego po użyciu, niż na samo
    malowanie. A i sam komfort malowania też jest wg mnie dyskusyjny.

    J.

  • 4. Data: 2010-08-04 11:27:28
    Od: mal <m...@g...com>

    On 31 Lip, 21:55, " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :)

    A ten widziałeś? http://mango.pl/nowosci/paint_zoom_zestaw_do_malowan
    ia

    Parametry ma lepsze od tego droższego z allegro.

  • 5. Data: 2010-08-04 12:46:16
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :)
    Zacznij mal;owanie pistoletem to od razu polubisz wałek.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-08-04 20:26:32
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Parametry ma lepsze od tego droższego z allegro.

    Parametry podawane przez Mango zwykle niewiele mają wspólnego z
    rzeczywistością. Cena zresztą zwykle również. Nie chce mi się szukac, ale
    jeśli to coś w Mango kosztuje 300zł, to na allegro nie powinno byc droższe
    niż stówa.

    J.

  • 7. Data: 2010-08-05 05:56:48
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś ma/używa/poleca?
    > Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami emulsyjnymi/lateksowymi.

    Jeżeli nie masz całego bloku do malowania to zostań przy wałku.
    Jedyny dobry sprzęt do malowania emulsją który sobie poradzi to
    agregat malarski np wagner
    ale koszt takowego to prawie 2000zł.
    Jeżeli masz spory domek do malowania i nie chce ci się zatrudniać
    ekipy i na dodatek masz kasę to polecam.
    Mam podobny, maluje się nierozcieńczoną emulsją jak bajka - te małe
    agregaciki nie dadzą rady.

    Pokój o wys 3,8m i powierzchni 30mkw objechałem z sufitem w 30-40 min
    poszło 30l-40l farby.
    Już dokładnie nie pamiętam czy 3 czy 4 wiadra farby.

    Pozdrowienia