  • Data: 2009-12-06 20:34:55
    Temat: Re: Pistolet do piany - warto?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hfh0fb$ko0$1@inews.gazeta.pl...

    > Poprosze o dokładniejszy instruktarz: biore pistolet w rękę i kierując
    > jego wylot w stronę bezszkodową wciskam cyngiel a potem nakręcam nań (na
    > pistolet, nie na cyngiel)piankę? A potem, kiedy puszczam cyngiel? Jak
    > tylko pianka zacznie strzelać wylotem, czy najpierw nakręcam do końca
    > puszkę? I ile sprzątania mam potem?

    Nakrecasz pistolet z wcisnietym cynglem ale do momentu otwarcia wentyla,
    czyli poczatku rozprezania puchy. Wyleci troche gazu i puszczasz cyngiel.
    Pozniej nakrecasz dalej ale nie koniecznie do oporu. Tyle ile trzeba. W
    czasie wyciskania bedziesz widzial kiedy piana nie bedzie mocniej wyplywac.
    Dalsze wkrecanie nic nie zmieni, za to moze uszkodzic wentyl i piana pojdzie
    bokiem.

    Pozdro.. TK