  • 11. Data: 2010-12-07 19:43:13
    Temat: Re: Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-07 19:10, Sierp pisze:

    > to zapytam przy okazji :-) jak z cichością tej lodówki?
    > (masz aneks czy kuchnię zamkniętą?)

    Mam zamkniętą kuchnię i lodówka jest w zabudowie, więc trudno mi jest
    się wypowiedzieć. Jak dla mnie OK :)

  • 12. Data: 2010-12-08 05:30:33
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Sprowadzą bez problemu. Ale o wiele bardziej prawdopodobnej jest, że jak
    > pytacz usłyszy, ile taka półeczka będzie kosztować, dojdzie do wniosku, że
    > aż tak bardzo nie jest mu potrzebna, ewentualnie, że sklejona mu
    > wystarczy.

    Połamałem pojemnik na warzywa w Siemensie. Serwis wysłał nowy kurierem za
    120 zł. Musiałem czekać kilka tygodni.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-12-08 19:39:58
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-08 06:30, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Połamałem pojemnik na warzywa w Siemensie. Serwis wysłał nowy kurierem
    > za 120 zł. Musiałem czekać kilka tygodni.

    120 zl to masakryczna cena za kawałek plastiku...

  • 14. Data: 2010-12-09 07:43:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "R. P." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 120 zl to masakryczna cena za kawałek plastiku...

    Nie, to całkiem tanio. Plastikowa rynienka stanowiąca bok i część dna
    drzwiowej półki "na butelki" z lodówki Polar, a więc krajowego producenta,
    została wyceniona o ile dobrze pamiętam na coś koło 160 PLN. Bez kuriera.
    Podziękowałem, dorobiłem pasującą do oryginalnymch wyżłobień w drzwiach
    zgrabną i estetyczną klatkę z aluminiowego profila kupionego w
    kibelmarkecie, służy do dziś.

    J.