    Date: Tue, 12 Feb 2013 23:19:58 +0100
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plastyczny materiał o dobrym przewodnictwie ciepła.

    > najzwyklejszy silikon z tubki będzie dobry. lepszy będzie wysokotemperaturowy.
    Wypadało by założyć w miejscu gdzie jest czujnik kawałek izolacji termicznej. Żeby
    czujnik mierzył tylko temperaturę rury.

    Dzięki, na to nie wpadłem.
    Jak wysokotemperaturowy ma być ten silikon, bo to ja sobie obmyśliłem ma
    przełączać kocioł gazowy z CWU na CO po osiągnięciu odpowiedniej temp.
    więcej jak 70-80 stopni to tam raczej nie będzie.