    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plastyczny materiał o dobrym przewodnictwie ciepła.
    Date: Wed, 13 Feb 2013 19:49:25 +0100

    Użytkownik wrote:

    > Bezwładność to może mieć koło zamachowe. Bezwładność termostatu to
    > właśnie histereza. Na czym niby ta bezwładność termostatu miała by
    > polegać. Że zmierzył temperaturę, wyszło że za niska i po godzinie
    > włączył co ma włączyć. Weź się podszkol albo nic nie pisz bo
    > pierdolisz takie głupoty że aż strach bo ktoś może w nie uwierzyć.

    bezwładność termostatu to czas jaki upływa od zmiany temperatury rury do
    zadziałania termostatu...

    nie ma on nic wspólnego z histerezą, która to mówi przy jakich temperaturach
    nastepuje zmiana stanu termostatu, nie mówi jednak nic o tym ile czasu
    upływa od zmiany temperatury czynnika mierzonego do zmiany stanu termostatu.

    najszybciej działają termostaty elektroniczne z sondą zanurzeniową
    bezpochwową, potem elektroniki z sonda przylgowa a potem cieczowe o
    konstrukcji takiej jak na obrazku.

    czysta fizyka drogi kogutku...

    trzeba ci na plus powiedzieć że ostatnio przestałeś wypisywać kompletnych
    farmazonów...