    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta OSB jak zaszpachlować/zagipsować/zatynkować
    Date: Wed, 07 Jul 2010 17:01:41 +0200

    Jackare pisze:

    > gratulacje
    >
    > Zaciągnij tą płytę tak jak się wykonuje wykończenie ocieplenia:
    [...]
    > ja bym to generalnie zamurował jakimś ytongiem, gazobetonem lub cegłą i
    > byłby święty spokój...

    Łączenie drewna z murem jest trudne. Daaaawno temu glazurnik zrobił mi
    zabudowę wanny sklejką (pod glazurą). Niestety nie był to dobry pomysł,
    bo pod wpływem wilgoci z kleju sklejka się wypaczyła (milimetr na
    środku). Nie pomogło to, że pod spodem był stalowy kątownik, który
    teoretycznie miał to usztywnić.

    Jeśli OSB to raczej wodoodporną (chyba będzie taniej niż mazanie folią w
    płynie).

    M.