    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyty GK - fizelina, tapeta?
    Date: Fri, 09 Oct 2009 07:23:09 +0200

    Maniek4 pisze:

    > A tak mnie naszlo to opowiem dzisiejsza ciekawostke z ZUS. Zona moja poszla
    > po jakies tam pisemko do ZUSu, ktore powinno dojsc poczta a nie doszlo, choc
    > podobno wyslane. Na miejscu pani mowi, ze beda musialy wyslac jeszcze raz.
    > No to zona mowi, ze skoro juz przyszla to moze by odebrala osobiscie i gdzie
    > ma pokwitowac. Na to pani ze takie rzeczy to oni tylko poczta rozdaja. :-)

    Dramatyzuuujesz... Wcale nie pocztą rozdają - pewnie Twoja żona trafiła
    na wyjątkowo leniwą panią zosię w zusie, co to jej się nie chciało d...
    ruszyć i pójść do odpowiedniej szuflady i jeszcze do pani jadzi po
    pieczątkę.

    Pewnie, że są bolączki w tym kraju, ale... ogólnie nie jest tak źle, a
    zasada jest jedna:

    WSZęDZIE DOBRZE, GDZIE NAS NIE MA

    i tyle :-)))

    pozdrawiam