    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyty GK - fizelina, tapeta?
    Date: Fri, 9 Oct 2009 19:35:07 +0200

    news:1neqzx3a1ihqv$.1se9llkt2raa6$.dlg@40tude.net...

    Na poczatek witam Cie po przerwie radosnie. :-)

    > Można nakładać tapety z włókna szklanego, ale wymagana jest ogromna
    > precyzja przy łączeniu pasów ze sobą.

    A widzisz, nikt tego nie laczy. Kleja to na zaklad i w polowie szerokosci
    zakladu przecinaja nozem. Zewnetrzna czesc zakladu sama sie odchyla, a te z
    pod spodu trzeba wyjac. Noz mozna sobie prowadzic i po pijanemu a i tak
    wyjdzie idealnie rowno.

    > No i nie wiem, co chcesz tym
    > osiągnąć. Tapeta z włókna nigdy nie będzie mieć takiej struktury jak gips.

    Sama struktura gipsu do niczego potrzebna mi nie jest. Ma byc rowno i
    gladko, no i podobno tak jest, jak pupcia niemowlaka. Podobno, bo ja tego
    nie widzialem.

    > Jeśli zaś chodzi nie o szybkość wykonania, a o uniknięcie pęknięć, to tu
    > jest kwestia fachowości wykonawcy :)

    Chodzi o latwosc i szybkosc dla niewprawnego gipsiarza. :-)

    Pozdro.. TK