  • Data: 2014-10-18 21:15:15
    Temat: Re: Płyty meblowe - półki - w okolicy Zagłębia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 października 2014 16:39:33 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    > Zostają tylko hipermerkety?
    Tam drogo.
    Szukaj lokalnych sklepów z akcesoriami meblowymi.
    Najtańsza płyta: biała lub calvados to chyba niewiele ponad 20 zł/mkw + 1zł za mb
    oklejania(moizesz samemu taniej okleiną taką co żelazkiem się klei lub listwe
    obrzeżowa kupic)
    Cięćie płyty w zalezności od sklepu albo wliczone w cenie płyty albo dodatkowo parę
    zł policza.
    Sporo mebli robiłem w ten sposób i przynajmniej w mojej miejscowości lokalny sklep ma
    sporo niższe ceny niz markety.