  • Data: 2021-02-25 23:09:13
    Temat: Re: Podatku katastralnego nie bedzie
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wzrost kosztów wynajmu i użytkowania nieruchomości

    koszty najmu to wyższe podatki. W artykule wymieniają jeszcze dwie wady. Typowo
    administracyjne. Więcej na Interii napisali.
    > https://biznes.interia.pl/podatki/news-fiskus-odzegn
    uje-sie-od-podatku-katastralnego,nId,5069658

    Akurat uważam, że druga z wad jest według mnie kluczowa. Ludzie będą
    kombinować jak w najlepszych czasach PRLu, żeby tylko im wartość
    nieruchomości nie wzrosła. Więc będzie jeszcze więcej nieremontowanych
    ruin itd. Komu miałoby w ogóle wtedy zależeć na jakimkolwiek
    inwestowaniu w nieruchomość, jak tylko spowodowałoby to wzrost podatku?

    Pzdr
    --
    /__/_* /