  • Data: 2011-08-03 05:33:41
    Temat: Re: Podłączenie kominka ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O to co wyczytałem z instrukcji montażu i użytkowania kominka.
    Nie pamiętam z jakiej strony pobrałem pdf-a ale instukcja jest długa i podaje
    sposoby podłaczenia , montażu i itd ...

    O to co napisano ...

    "W przypadku komina z cegły
    wykuwamy na odpowiedniej wysokości otwór i obsadzamy w nim przejście
    kominowe. U&#348;ywamy do tego gotowych mas lub cementu &#348;aroodpornego
    wymieszanego z piachem w proporcji podanej przez producenta. Gdy mamy
    do czynienia z gotowym kominem z kształtek ceramicznych, musimy u&#348;yć
    przejścia kominowego ze sznurem po jego zewnętrznej średnicy."

    Patrzyłem w kotłowni jak połączono piec na kominem i wygląda że jest
    obmurowany przy użyciu dwóch różnych zapraw. Zapewne jedna jest tą zaprawa
    szamotowa ...