    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podloga na poddaszu
    Date: Sat, 16 Apr 2022 12:14:36 +0200

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 14:10:33 -0700 (PDT), a a napisał(a):

> [...]
    -306849?string=klej%20do%20drewna
    270-wd-11-modelarska-koskisen.html

    > sam wypierdalaj kretynie w podskokach
    > sklejka modelarska nie nadaje się do budownictwa, bo to produkt modelarski, lekki,
    do celów modelarskich, bez wytrzymałości budowlanej./
    > bedziesz doopę zawracał i ludziom ściemnial po pijaku i goofniane rady dawał

    Abstrahując od chamskiego tonu Twojej odpowiedzi - trochę modeli swego
    czasu się robiło. Od statków czy okrętów, aż do zdalnie sterowanych
    samolotów z silnikami spalinowymi. Ale pamiętam, że chyba wszystkie sklejki
    modelarskie były mocniejsze, niż wersje "cywilne". Oczywiście nie mam na
    myśli rozpórek z drewna tekowego.
    Były to czasy Pewexów i CSH, a materiały, jak było to możliwe, to
    przywoziło się z DDR lub RFN.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam