  • Data: 2016-09-06 16:03:38
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co polecacie do malowania podłogi w garażu, by wyglądało estetycznie i
    > było łatwe w utrzymaniu czystości? Coś takiego sprawdzi się czy to
    > jednak "wynalazek": http://tnij.org/o15uwhy

    Mam bardzo dobre doświadczenia z Noxanem (Hydropox) na podłożach ze
    starej terakoty i gresu, wewnątrz i zewnątrz; sądziłem że to prowizorka
    do czasu położenia nowych podłóg, ale na razie wygląda toto bardzo
    dobrze i jest rzeczywiście trwałe. Nie sądzę żeby na betonie było
    gorzej, z zastrzeżeniem starannego przestrzegania instrukcji (proporcje
    składników) i stosowania zaleceń dotyczących primera.