    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłoga w garażu
    Date: Wed, 07 Sep 2016 08:43:38 +0200

    > 6 zltych mozna dac za material na metr kwadratowy. 14 to bogaty nie da, chociaz mu
    nikt nie zabroni, bo nie dlatego jest bogaty bo za wszystko trzy razy przeplaca.

    Podaj proszę najtańszy sposób na zrobienie "żywicznej" podłogi.
    teraz parę słów z mojej strony do kolegów którzy planują...
    pare lat temu, kupiłem 20 litrów żywicy, ale poliestrowej. czyli takiej
    która nie wyrzymuje długotrwałego kontaktu z wodą, i śmierdzi przy
    nakładaniu (potem podobno też, ale ja nie czuje) Miałem kawałek
    stropu/podłogi na który padał deszcz, woda przesiąkała i i na dole była
    wilgoć, grzyb czy inne dziadostwo. żywica kosztowała chyba 10-12 zł za
    litr, więc nie było gadki o jakimś gruntowaniu, bo grunt byłby droższy!
    Wiec pierwsza warstwa to było niemalże jak lanie betonu wodą. Piło jak
    gąbka. trzeba było się bardzo sprężać aby cokolwiek rozwałkować wałkiem,
    tymbardziej że ta żywica bardzo szybko wiąże. w kilka minut.
    druga warstwa, zasadnicza zachowywała się tak jak normalna farba, ale
    też jej grubość była jak normalnej farby. czyli jeśli myślicie o
    wydajności kilku m2 z metra, to grubość powłoki będzie w okoilcach błędu
    pomiarowego. tak jakbyście spryskali podłogę bezbarwnym spreyem
    Więc aby uzyskać powłokę.... dekoracyjną, ułatwiającą sprzątanie i na
    tyle trwałą aby szuranie koszem na śmieci jej nie uszkodziło, załóżcie
    litr na metr kwadratowy
    ToMasz
    PS umnie dwie warstwy poliestrowej wystarczyły aby osiągnąć
    wodoodporność. na deszczu podłoga robiła się biała jak mleko, ale nie
    spłynęła. po kilku latach nie widać wcale żywicy, nie widać aby ktoś coś
    robił, ale pdłoga/strop nie przecieka. no i śmierdziało mocno dzień czy
    dwa przy nakładaniu - potem już nic a nic