    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 2 Feb 2016 13:11:47 -0800 (PST)
    Subject: Re: Podłoga winylowa
    From: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 21:30:18 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Dlaczego ma czegos nie udawac?
    > Ludzie kupuja nawet plytki ceramiczne o wygladzie drewna.
    > Z badan wynika, ze w galerii handlowej ludzie wchodza czesciej do lokali, w ktorych
    jest podloga z drewna, lub z materialu drewnopodobnego.

    > Winyl jest surowcem, z ktorego mozna wyprodukowac materialy o wytrzymalosci na
    scieranie 20-90, w skali 1 do 100.

    > Kostka winylu, bez wypelniaczy i bez plastyfikatorow, jest twarda, jak kamien.
    >
    > Mowienie o wlasciwosciach winylu jest jak mowienie o charakterze kobiety.
    > Jest mnostwo odmian, w zaleznosci od domieszek.

    Mieszkam w Krakowie, czasami chodzę do Tesco gdzie na dziale ubrań jest zrobiona
    podłoga z winylu a wygląda jak parkiet.
    I jak zobaczyłem ta podłogę jakies pięć lat temu to jestem w niej zakochany.
    Żona sobie robi zakupy a ja idę na dział odzieżowy i sobie na nią patrzę.
    Najbardziej pociąga mnie w niej to że ludzie
    jeżdzą po tej podłodze wózkami,
    chodzą w szpilkach i traperach,
    na których czasami jest błoto a czasami sól
    a ona nadal wygląda jakby była położona tydzień temu.
    Ja chcę taką podłogę!!! :)

    Najprościej byłoby kupić klejone. Ale to nierealne w tym momencie.
    Pytanie czy panele są równie wytrzymałe na zniszczenie?
    I na co mam patrzeć żeby moja podłoga była równie długo się trzymała.