  • Data: 2016-02-05 12:16:36
    Temat: Re: Podłoga winylowa
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7832bc11-d2e9-42b0-895c-14e2a2237013@googlegrou
    ps.com...
    > Co jest nie tak z tą deską?
    żeby była jasność to jest najtańsza deska grubości 10 mm
    kupiona za 60 zł/m2 w markcecie 8 lat temu.
    Chyba z Barlnika ale głowy nie dam sobie uciąć
    Kwestie są dwie.
    Ja używam tej podłogi do chodzenia,
    zero dywanów,
    chodzenia w skarpetkach,
    rysy od krzeseł
    itd. :)
    Podłoga nie jest szanowna i na taką wygląda rysy dziury itd.
    Podłoga nie była szanowana

    Kwestia techniczna.
    na panelach gdzie jest największy ruch pojawiłu się dziurki
    akurat tam gdzie mam okno balkonowe wiec jak słońce przyświeci to widać.

    Ja mam najtańsze sztuczne panele i po 14 latach wyglądają lepiej niż podłoga
    z Twojego opisu.
    Żona chciała kiedyś wymienić na prawdziwą deskę, ale widzę, że deska jest
    materiałem mniej wytrzymałym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba