  • Data: 2016-02-06 12:42:15
    Temat: Re: Podłoga winylowa
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 10:50:16 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Wyjasnijcie mi, bo jestem skolowany - czym sie rozni ten panel winylowy
    > od zwyklych paneli PCV poza 2-3 krotnie wyzsza cena i dlaczego panele PCV
    > sa passe, a te winylowe takie fajne? :D Przeciez to wyglada i uklada sie
    > identycznie.
    > pozdr.

    Pewnie chodzi o skład. Stary pcv to taki sobie byl no i kleje tez były takie sobie. W
    efekcie podloga wygladala obleśnie.
    Mialem kiedys w kuchni taka wykladzine. Porysowala sie i syfu nie dalo sie z niej
    wymyć. Nawet szczotka, na kolanach, z domestosem...

    Teraz może jakies dodatki powoduja ze plastik jest twardszy i kleje lepsze, wylewki
    równiejsze itp...

    Ale tak czy siak ja bym nie chciał takiej ilości PCV w domu.
    Palący sie pcv to jedna z najwiekszych trucizn (związki chloru).