    Subject: Re: Podłogówka
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <q6qp2u$e2m$1@node1.news.atman.pl> <s...@m...org>
    <q7a4np$51g$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <q7aphi$qor$2@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <q7cq7k$ppk$2@node1.news.atman.pl>
    <5c9a3fe4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7dioc$3se$2@node2.news.atman.pl>
    <5c9a94f1$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7fgsc$rq8$1@node2.news.atman.pl>
    <5c9b6bfc$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7g0np$v4v$1@node1.news.atman.pl>
    <5c9bb3cf$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7i66j$be3$1@node2.news.atman.pl>
    <5c9ca325$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7i9ae$ea4$1@node2.news.atman.pl>
    <5c9cb362$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7l17a$1ri$1@node2.news.atman.pl>
    <5c9e833e$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7m1dd$137$1@node2.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 30 Mar 2019 08:33:26 +0100

    W dniu 2019-03-29 o 22:06, Pete pisze:

    > Zakładasz wg swojego widzimisię, które możesz okd rozbić. W tym
    > pomieszczeniu jest ok 40m2 okien, dlatego z ozc wychodzi jak wychodzi.

    Znów konfabulujesz. Kolejny raz udowadniasz, że masz w dupie to co ktoś
    napisał, a dla ciebie liczy się tylko to co ty sądzisz o tej osobie.

    Pozwolę sobie zacytować mój tekst, który wcześniej napisałem:

    "Naprawdę nie ma sensu liczyć aż tak dokładnie typowych domów
    jednorodzinnych, budowanych wg obowiązujących standardów. Liczy się
    dopiero obiekty przemysłowe, użyteczności publicznej i budownictwo
    wielorodzinne oraz bardzo nietypowe domy jednorodzinne w których
    zaprojektowano np. różne wysokości pomieszczeń lub posiadające bardzo
    duże przeszklenia"

    Poza tym nie raczysz nawet wspomnieć, że masz nietypowy dom i stawiasz
    mi zarzuty, że nie mam szklanej kuli i nie dzwonię do wróżbity Macieja,
    aby się dowiedzieć, że tobie chodzi o twój, nietypowy dom. Pokój z 40m2
    okien raczej nie jest typowy. Wszystko zależy jaki jest stosunek
    powierzchni okien do kubatury pomieszczenia. Być może się okaże, że
    należy traktować go jak każde inne pomieszczenie. Choć te 5cm to i tak
    wydaje mi się zbyt gęsto, ale w tym przypadku trzeba policzyć.