    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Date: Sun, 28 Jun 2009 16:03:16 +0200

    news:h27pls$l5f$1@news.onet.pl...

    To są inne czasy. Oni dysponują wszystkimi nowościami budowlanymi jakie my
    posiadamy. Polityka to inna sprawa ale uwierz mi, że byś nie chciał żeby 1.3
    miliarda ludzi spuszczono nagle ze smyczy. Zobacz co się stało u nas po
    transformacji.

    > a za kilka lat wszytsko sie rozpierdoli na kawałki. myśmy też przerabiali
    > ten system.
    >
    > zaczynasz sie stawać rasowym pełno wymiarowym trollem.

    Nie trolem tylko krytykuje twoje podejście do wykonywania pracy. Ty jesteś
    wykonawcą i bronisz braci wykonawczej. I powiem ci, że nigdy bym cię nie
    zarekomendował na wykonawcę, bo bym się bał, że czegoś nie zrobisz, "bo nie
    potrzeba" "bo szkoda materiałów" "bo na każdej budowie tak robię" ::-)
    Możesz sobie gadać pisac co chcesz ale od budów bym cie trzymał z daleka :-)
    Wziąłbym roztropnego i przerornego zamiast ciebie :-)