  • 1. Data: 2009-06-27 09:54:36
    Temat: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: Mat <m...@g...com>

    Faktycznie kiki - miałeś rację.
    Choć nie jest to wspomniane ale jestem przekonany że to nasi:

    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    Ale fakt że sam budynek mocny bo rąbnął w całości :-)

    Mat

  • 2. Data: 2009-06-27 15:18:58
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Mat" <m...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    Faktycznie kiki - miałeś rację.

    Tak, to prawda :-) Ale te pękające co chwile fundamenty, rysujace się ściany
    tylko sie nie walą, bo te nasze domki niskie. Niemniej jednak nie wróżę im
    długiego żywota. Szkieletor jedopokoleniowy może postać dłużej jak nie
    wywalą cię na impregnowanym drewnie.

  • 3. Data: 2009-06-27 15:20:49
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Mat" <m...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    "Naoczni świadkowie, cytowani na portalu internetowym dziennika "China
    Daily" , mówią. iż wcześniej na ścianach budynku pojawiły się rysy. "

  • 4. Data: 2009-06-27 15:36:53
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Saturday 27 June 2009 17:20, kiki wrote:
    > "Naoczni świadkowie, cytowani na portalu internetowym dziennika "China
    > Daily" , mówią. iż wcześniej na ścianach budynku pojawiły się rysy."

    Eee tam.... Przecież "każdy dom musi osiąść"... "Nie ma budowy bez
    pęknięć"... :-D

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 5. Data: 2009-06-27 15:57:53
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Mateusz Viste" <m...@n...please> wrote in message

    > Eee tam.... Przecież "każdy dom musi osiąść"... "Nie ma budowy bez
    > pęknięć"... :-D

    "Pęknięcia są wręcz zalecane" "budowla zyskuje równowage i niwelują się
    naprężenia" "i jest to zgodne z norma" :-)

  • 6. Data: 2009-06-27 20:12:39
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 27 Cze, 17:36, Mateusz Viste <m...@n...please> wrote:

    > Eee tam.... Przecież "każdy dom musi osiąść"... "Nie ma budowy bez
    > pęknięć"... :-D

    No mówcie co chcecie ale ten akurat osiadł bardzo porządnie :-)))

    Mat

  • 7. Data: 2009-06-27 20:29:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mat wrote:

    > No mówcie co chcecie ale ten akurat osiadł bardzo porządnie :-)))

    fajnie sie wywrócił, najzabawneijsz że emu nawet pale z ziemi wyrwało.

    ktoś kiedyś gdzieś wspominał że niedługo Chiny czeka seria spektakularnych
    katastrof budowlanych, ponieważ oni kompletnie nie posiadają jakiegokolwiek
    zmysłu technicznego, ta osoba twierdziła, że oni nie są w stanie praktycznie
    opanować współczesnych technologii. problem leży w systemie edukacyjnym.

  • 8. Data: 2009-06-27 20:37:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JanuszK wrote:

    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    > Budynek mocny ale pale marne, widać że mało i pourywane.

    zauywazyłeś jakiej głebokości jest fudament?

    a pale też wyglądają dziwnie.

    prawdopodobnei nikt nei robił tam badań gruntu.

  • 9. Data: 2009-06-27 20:39:44
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    --
    -----
    Pozdr

  • 10. Data: 2009-06-27 20:43:40
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > zauywazyłeś jakiej głebokości jest fudament?
    >
    > a pale też wyglądają dziwnie.
    >
    > prawdopodobnei nikt nei robił tam badań gruntu.

    Albo wykonawca grał z inwestorem w trzy kubki :-)