  • 151. Data: 2009-07-01 22:42:25
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Boban" <b...@g...pl> wrote in message
    news:h2ff9r$2v1$1@inews.gazeta.pl...
    > Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    > W tym gównie już teraz nikt normalny nie chce mieszkać więc ich los jest w
    > zasadzie przesądzony - najpierw stopniowa menelizacja blokowisk (co już
    > się
    > dzieje) a potem się zobaczy: zburzenie, rewitalizacja lub zaakceptowanie
    > nieformalnego getta.

    Już teraz parkowanie auta gdzieś w okolicy gierkowskich blokowisk jest
    hardcorowym wyzwaniem :-) Unikam wysiiadania z samochodu w takich
    dzielnicach , bo albo cię ostrzelają z procy albo okradną.

  • 152. Data: 2009-07-02 07:08:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h2fqls$3gt$1@news.onet.pl...
    > wycinanie z kontekstu. Nie wiem co chciales osiagnac, pewnie Ci emo
    > strasznie odbilo.
    >
    > PLONK
    >
    > BTW. Nie boje sie tego powiedziec wprost - uwazam, ze jestes po prostu
    > glupi.

    Powyzsze potwierdza tylko to co napisałem wczesniej.
    Nie potrafisz dyskutować, potrafisz za to obrażać.

    Krzysiek

  • 153. Data: 2009-07-02 12:59:05
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > A obecne na co innego? ;-)

    > na ostatniej fotce widać ze JEDEN był zabetonowany..... ;-)

    > Michał

    Przygladnalem sie tym rurom i doszedlem do wniosku, ze one musialy miec
    wewnatrz zbrojenie, byc moze nawet strunobetonowe, ktore w czasie wyciagania
    tych pali przewracajacym sie budynkiem ulegly normalnemu zerwaniu. Te rdzenie
    zostaly w ziemi a pozostaly tylko kikuty tych rur. Na ktorejs fotce widac w
    tej rurze wyraznie podluzne rysy czy slady tarcia tego rdzenia o scianke rury.
    Mogl to byc blad technologiczny, ten zbrojony rdzen nie byl w ogole zwiazany z
    betonem rur, ktore zapewne wykonano wczesniej i to razem nie pracowalo.
    Ale jak to pisalem nie mam pojecia o tej technologii, ktora zapewne jest nowa.
    No i ilosc i srednica tych pali na oko wydajom sie za male w stosunku do
    wysokosci tych blokow. Z innych zdjec, ktore widzialem i jak to juz ktos
    zauwazyl, wynika, ze budynki sa zlokalizowane w bezposrednim sasiedztwie
    rzeki. Grunt zapewne byl glebiej plastyczny i jak sie juz troche w ktoras
    strone ten blok przechyli to nie ma sily, najpierw powoli a potem co raz
    szybciej to sie musialo polozyc.
    Pzdr.

  • 154. Data: 2009-07-02 15:49:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > hardcorowym wyzwaniem :-) Unikam wysiiadania z samochodu w takich
    > dzielnicach , bo albo cię ostrzelają z procy albo okradną.

    ale masz pecha...

    ale to tylko paranoja, to głupie wrażenie że wszyscy chcą cie zabić.

  • 155. Data: 2009-07-04 12:24:14
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > się
    > dzieje) a potem się zobaczy: zburzenie, rewitalizacja lub zaakceptowanie

    hahaha masz blade pojecie o czym piszesz.
    jak bys zobaczyl jaka obecnie jest wymiana pokoleniowa w blokowiskach z
    wielkiej plyty to bys sie zdziwil. duzo mlodych ludzi ciagnie wlasnie w
    kierunku takich blokow. cena jest niewiele nizsza niz w nowych blokach, ale
    po remoncie mieszkania masz ta sama cene co za nowe mieszkanie w nowym bloku
    ale praktycznie bez zadnej infrastruktury do okola.
    te strae osiedla sa z 10 razy bardziej funkcjonalne niz 90% nowo budowanych
    osiedli(to sa dopiero blokowiska)
    dawniej budowali jak budowali ale trzeba im przyznac ze mieli plan na troche
    wiekszy obszar niz jeden blok.
    dzisiaj kazdy developer rzuci sobie na jego dzialke tyle blokow ille mu sie
    zmiesci i koniec, wiecej go nie obchodzi.
    a dawniej jednak byl plan, bloki, przedszkola, szkoly, place zabaw itd itp.
    obecnie buduja jak najwiecej byle by zarobic, reszta ich nie obchodzi, ani
    to gdzie zaparkujesz, ani to ze nie ma dobrego dojazdu, ze niema chodnika ze
    z dzieckiem niema gdzie isc na spacer. koszmar.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 156. Data: 2009-07-04 12:28:54
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > już ci pisałem, grzyb w nowych domach, woda w stropach, odpadające tynki,
    > skopana wentylacja, przeciekające dachy, odpadające płytki na klatkach
    > schodowych, brak infrastruktury komunikacyjnej, przegęszczenie.

    dokladnie tak, znajomemu 3 lata sie woda z dachu do mieszkania lala, w
    krytycznych momentach biegali z miskami po mieszkaniu i podstawiali zeby
    mialo do czego kapac. pekajace sciany wraz z plytkami, czy lustrami to
    prawie norma. juz o akustyce nie wspomne bo jak trafisz do klocka lanego z
    zelbetu to uslyszysz pierdzacego na kiblu sasiada 2 pietra nizej.
    wiele lat mieszkalem na osiedlu z wielkiej plyty i takich jaj nie widzialem
    jak obecnie w nowych blokach, zdazaly sie niedorobki jak krzywa sciana czy
    nierowna podloga ale prawda jest taka ze teraz jest rownie zle jak nie
    gorzej. goscie co mi szafy montowali byli szczesliwi ze sciany sa proste i
    rogi maja po 90 stopni :) bo mowia ze czasami jak przyjada na montaz to
    zalamac sie mozna, nic nie chce pasowac takie jest wszystko krzywe.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 157. Data: 2009-07-04 12:31:18
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > ale masz pecha...
    >
    > ale to tylko paranoja, to głupie wrażenie że wszyscy chcą cie zabić.

    pecha to on ma ze sie taki urodzil, z ta paranoja :)
    niech by postaral sie zaparkowac na nowo wybudowanym osiedlu gdzie miejsc
    parkingowych jest jak na lekarstwo i samochody stoja na trawnikach,
    chodnikach, zastawiaja drogi dojazdowe.
    ja parkowalem w roznych blokowiskach i nigdy nie mialem problemu, ale ja nie
    mam paranoji tylko zyje w realnym swiecie :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 158. Data: 2009-07-04 18:03:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > szczesliwi ze sciany sa proste i rogi maja po 90 stopni :) bo mowia
    > ze czasami jak przyjada na montaz to zalamac sie mozna, nic nie chce

    a czego chcieć jak developer chce mieć tanio a nie dobrze zrobione, odbiory
    to tylko formalność, rządzi cena za robotę. Dobre firmy albo sie do roboty
    nie załapią albo musza odwalać manianę żeby wyjść na swoje.

  • 159. Data: 2009-07-05 18:00:07
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h28330$4b5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > żartujesz sobie czy jak?:O)
    > ja (pewnie i ty?) nigdy w chinach nie byłem i się do tej komuny nie
    > wybieram, wystarczy mi jak widzę jakość ich bubli kturymi nas zalewają i
    > mi wystarczy, a jak chcesz informacji to pogadaj z chinolami handlującymi
    > w polsce to ci powiedzą jak tam się buduje domy i autostrady i dlaczego
    > wyjechali na takie zadupie jak polska:O)

    Tobyś się zdziwił. Robią i badziewie tanie i profesjonalne produkty, ale te
    nie są juz tanie(ale tańsze o połowę niż europejskie). Tyle,że nasi
    importerzy sprowadzają te tanie, bo na nie jest zbyt w Polsce. A chińczycy
    je produkują , bo polscy importerzy je chcą.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com