  • 1. Data: 2009-06-26 18:54:01
    Temat: klej do gresu 45x45
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Witam

    Sprzedawca plytek nastraszyl mojego ojca ze na plytki 45x45 moze zapomniec o
    tanim kleju i ma byc specjalny elastyczny :) Pytania mam dwa: czy ma racje i
    zwykly klej to zly wybor (zwykle plytki lecialy na klejach po 15-25zł za
    worek, kabe, kreisel itp) ? Plytki wewnatrz, bez przemarzania, bez zalewania
    i bez podlogowki, obciazalnosc - ruch pieszy, salon.

    Jesli ma - tu do wykonawcow - co stosujecie i macie sprawdzone ? Chcemy
    kupic dobrze - ale nie chcemy przeplacic ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 2. Data: 2009-06-26 19:42:42
    Temat: Re: klej do gresu 45x45
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez podlogowki, obciazalnosc - ruch pieszy, salon.
    >
    > Jesli ma - tu do wykonawcow - co stosujecie i macie sprawdzone ? Chcemy kupic

    ja kleiłem na ceresit CM 17 - płytki 90x60 i jest ok

  • 3. Data: 2009-06-26 21:26:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > 15-25zł za worek, kabe, kreisel itp) ? Plytki wewnatrz, bez przemarzania,
    > bez zalewania i bez podlogowki, obciazalnosc - ruch pieszy, salon.

    Sprzedawcy płytek zależało aby Twój tata kupił drogi klej u niego i tyle.

    Kris

  • 4. Data: 2009-06-26 21:59:11
    Od: "poss123" <p...@p...onet.pl>

    tani klej będzie tani i dobry - bo tani, nie ma potrzeby przeplacac
    pozdrawiam
    poss

  • 5. Data: 2009-06-27 20:17:13
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > ja kleiłem na ceresit CM 17 - płytki 90x60 i jest ok
    Tyle, że to jeden z najdroższych klejów... Jeśli wewnątrz, to CM16 wydaje
    się równie dobry.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-06-29 06:32:42
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 27 Cze, 22:17, "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Tyle, że to jeden z najdroższych klejów... Jeśli wewnątrz, to CM16 wydaje
    > się równie dobry.
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    A ja sie podłaczę pod pytanie, tylko warunki nieco inne.
    Płytka gresowa 45x45, wewnątrz (hole, kuchnia) i ogrzewanie podłogowe.
    Jaki klej w takiej sytuacji? Poprosze konkretne propozycje najlepiej
    wraz z cenami jeżeli ktos pamieta.
    Zdecydowanie niechciałbym wydawać prawie 100 zł za worek.

    Pzdr
    QbaB

  • 7. Data: 2009-06-29 09:43:33
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    QbaB pisze:

> [...]
    > wraz z cenami jeżeli ktos pamieta.
    > Zdecydowanie niechciałbym wydawać prawie 100 zł za worek.

    CM16

  • 8. Data: 2009-06-29 11:09:50
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    RudeBoy said the following on 29.06.2009 11:43:
> [...]

    CM17, sopro nr 1 itp. Kosztuje ok 70zl za worek.
    Za drogie plytki aby oszczedzac pare zl na worku.

    Jeszcze drozej bedzie, jak sie chce takie plytki klasc tam, gdzie
    przebiega dylatacja, gdzie plytki klei sie na sika bond t8. Wtedy m2
    wychodzi gdzies 300zl.

    S.

  • 9. Data: 2009-06-29 11:34:26
    Od: "gregor" <p...@g...autograf.pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > wraz z cenami jeżeli ktos pamieta.
    > Zdecydowanie niechciałbym wydawać prawie 100 zł za worek.

    2 miesięce temy użyłem (na ogrzewanie podłogowe) Mapei Adesilex P9
    była wtedy promocja bodajze w casto po 47zł - ja kupiłem w sklepie bez
    promocji po 43zł :)

    pozdr
    gregor

  • 10. Data: 2009-06-29 12:09:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> wrote in message
    RudeBoy said the following on 29.06.2009 11:43:

    CM17, sopro nr 1 itp. Kosztuje ok 70zl za worek.
    Za drogie plytki aby oszczedzac pare zl na worku.

    Ale pod wielkoformatowe płytki są kleje samorozpływne cokolwiek to ma
    znaczyć. Jeżcze tego nie przerabiałem ale niedawno ktoś mi powiedział, że
    trzeba duże płytki odpowiednio kleić żeby sie nie zapadały i nie było tego
    efektu szaletu miejskiego (źle położone)