  • 1. Data: 2009-06-26 18:14:02
    Temat: Ocieplenie poddasza - wentylacja pod deskami.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Co z wentylacja welny pod deskami w koszach??

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-06-27 15:24:35
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza - wentylacja pod deskami.
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    > Uszanowanie.
    >
    > Co z wentylacja welny pod deskami w koszach??

    Właśnie. Ja wolę nie myśleć nawet co mam tam nawyrabiane :-)

  • 3. Data: 2009-06-27 22:37:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Właśnie. Ja wolę nie myśleć nawet co mam tam nawyrabiane :-)

    Nawyrabiane jak nawyrabiane, ale wentylacji od poczatku nie bedzie, bo nie
    ma poczatku. :-)
    Wiecej mam pewnie krokwi od kosza jak calych, dla tego sie zastanawiam.
    Trzeba pewnie zrobic normalna szczeline jak wszedzie do kalenicy, tylko
    slepa na dole.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-06-27 23:06:31
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    > Wiecej mam pewnie krokwi od kosza jak calych, dla tego sie zastanawiam.
    > Trzeba pewnie zrobic normalna szczeline jak wszedzie do kalenicy, tylko

    To jest masakra. Żesz nie ma jakiegoś podręcznika dekarskiego?!?!
    Z czego dekarze się uczą? Chyba nie jest to wyłącznie praktyka powielana z
    pokolenia na pokolenie z tymi samymi głupotami?

  • 5. Data: 2009-06-27 23:18:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To jest masakra. Żesz nie ma jakiegoś podręcznika dekarskiego?!?!
    > Z czego dekarze się uczą? Chyba nie jest to wyłącznie praktyka powielana z
    > pokolenia na pokolenie z tymi samymi głupotami?

    Murowanie szczytow pod dach. :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-06-28 02:09:13
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Murowanie szczytow pod dach. :-DDD

    wiem coś o tym :-)

  • 7. Data: 2009-06-28 22:34:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > wiem coś o tym :-)

    malarz co mi malował w domu opowiadał że chłopaki co przychgodza do pracy po
    szkole zawód: "malarz", praktycznie nic nie umieją. NIC!!!!

  • 8. Data: 2009-06-29 06:21:06
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > malarz co mi malował w domu opowiadał że chłopaki co przychgodza do
    > pracy po szkole zawód: "malarz", praktycznie nic nie umieją. NIC!!!!

    A co mają umieć, jak mają ZERO praktyki. (Tej w szkole też!). Takie jest
    efekt m.in. powszechnej matury.. ;-(.

    Pozdrawiam
    michał

  • 9. Data: 2009-06-29 08:07:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co mają umieć, jak mają ZERO praktyki. (Tej w szkole też!). Takie jest
    > efekt m.in. powszechnej matury.. ;-(.

    Zawodowa szkola budowlana zawsze byla dla spadochroniarzy. Szli tam ci
    ktorzy nie dostali sie gdzie indziej (w wiekszosci), co tu wymagac??

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-06-29 09:58:57
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza - wentylacja pod deskami. [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zawodowa szkola budowlana zawsze byla dla spadochroniarzy. Szli tam ci
    > ktorzy nie dostali sie gdzie indziej (w wiekszosci), co tu wymagac??

    no bez jaj ale w szkole powinni sie nauczyć zawodu, większość zawodów nie
    wymaga jakiś wyrafinowanych kwalifikacji. Do poprawnego wykonywania prac
    wystarczy nauczyć sie pewnych zasad i nabrac pewnych zawyków.

    Nie wiem czy to co pokazują w telewizji to prawda ale z tego co mi kilka
    osób mieszkajacych w USA opowiadało to pewnei prawda. Chodzi o szacunek i
    dumę, wykonywanie poracy fizycznej nie powinno być powodem do pogardy. Dobry
    malarz, tynkarz, stolarz, hydraulik, cieśla itp... zasługuje na ten sam
    szacunek co dobry lekarz, prawnik czy inżynier. Tam pokazuja ludzi pracy,
    którzy mówią o swojej pracy z dumą. Pokaż mi w polsce kogoś kto tak mówi o
    swojej pracy. Może tutaj leży pies pogrzebany, jeśli praca fizyczna jest
    powodem do wstydu to nikt sensowny sie za to nei weźmie bo po co. Robia
    tylko ci co muszą. Zauważ że gdy spotykasz dobrego rzemieślnika to on mówi
    że lubi tę pracę. Aby coś dobrze robić trzeba to lubieć. Jeśli robimy coś z
    przymusu to będziemy robić na odlew bez serca.

    Źródło tego zła leży jak zwykle w komunie, która wbrew pozorom nie szanowała
    ludzi pracy.