  • 1. Data: 2009-06-26 16:31:40
    Temat: drzwi wewnetrzne w mieszkaniu nie pasuja
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam
    przed chwilą przyjechały mi skrzydła drzwi wewnętrzne.
    Clasenna obkleiane z marketu.
    I kicha.
    Nie chca mi wejść w ośćieżnice, no może jak docisne kolanem.
    Gdyby były z litego drewna nie byłoby problemu.
    Ale są obkleiane.
    Ościeżnica jest metalowa.

    Zastanawiam się czy je nie podciąć od strony zawiasów.
    Ale nie jestem pewien

  • 2. Data: 2009-06-26 17:01:02
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne w mieszkaniu nie pasuja
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    A regulacją na zawiasie nie da się ?

  • 3. Data: 2009-06-26 18:22:41
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    > A regulacją na zawiasie nie da się ?

    ja kiedys mialem futryny w mieszkaniu(lata 60/70)
    i był to nieco inny standard chyba troszke weasze i podcinalem skrzydło od
    strony zawiasu

    w nowym lokum futryny byly tak krzywo osadzone
    ze odchylka w pionie na futrynie ok 2 cm :)
    tu nie bylo takiego problemu bo wystarczylo odsunac zawias tylko otwieraly
    sie lekko po skosie :)

    gorzej gdy futryna miala brzuszek po srodku.

    w twokm przypadku jak pisze kolega pewnie trzeba
    poustawiac na zawiasie i pewnie powiekszyc wpusty w futrynie na zamek troche
    w dół

  • 4. Data: 2009-06-26 18:36:36
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    On 26 Cze, 19:01, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A regulacją na zawiasie nie da się ?

    Wkreciłem zawiasy na maksa w skrzydła drzwi o próbowałem coś mieszać
    tymi od fytryny ale bez efektu

  • 5. Data: 2009-06-27 05:57:58
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>

    tall_30 <s...@g...com> napisał(a):

    > Wkreci=B3em zawiasy na maksa w skrzyd=B3a drzwi o pr=F3bowa=B3em co=B6 mies=
    > za=E6
    > tymi od fytryny ale bez efektu
    Ale nie rozumiem, ktoś z usenetu ma do Ciebie przyjechać i Ci to zrobić?
    pzdr., PB