  • 1. Data: 2009-06-26 10:15:07
    Temat: ocieplenie poddasza
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Jeszcze raz:
    - mam krokwie 16 cm, nad nimi membrana, kontrłaty, łaty, blacha
    czym i jak to ocieplić by uzyskać wymóg domu energooszczędnego (30 cm wełny)
    ?
    pzdr qaz

  • 2. Data: 2009-06-26 11:20:07
    Temat: Re: ocieplenie poddasza
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze raz:
    > - mam krokwie 16 cm, nad nimi membrana, kontrłaty, łaty, blacha
    > czym i jak to ocieplić by uzyskać wymóg domu energooszczędnego (30 cm
    > wełny)

    Skad wziełeś to sformułowanie: "wymóg domu energooszczędnego wełny min 30cm"
    A 25cm wełny to juz nie energooszczedny dom?;))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-26 12:30:15
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skad wziełeś to sformułowanie: "wymóg domu energooszczędnego wełny min
    > 30cm"
    > A 25cm wełny to juz nie energooszczedny dom?;))

    Nie upieram się, czytałem : 20 - 20 - 30 (podłoga/ściany/poddasze)
    qaz

  • 4. Data: 2009-06-26 16:41:55
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    qaz pisze:
    > Jeszcze raz:
    > - mam krokwie 16 cm, nad nimi membrana, kontrłaty, łaty, blacha
    > czym i jak to ocieplić by uzyskać wymóg domu energooszczędnego (30 cm wełny)

    A 30cm wełny o jakich parametrach? Bo ja u siebie bede mial 23cm wełny
    ale bardzo dobrej. Jakbym robil z byle jakiej to zeby miec tak ciepły
    dach musiał bym jej dać 32cm.
    Wełna wełnie nie równa.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-06-27 15:23:28
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "qaz" <q...@w...pl> wrote in message
    > Jeszcze raz:
    > - mam krokwie 16 cm, nad nimi membrana, kontrłaty, łaty, blacha
    > czym i jak to ocieplić by uzyskać wymóg domu energooszczędnego (30 cm
    > wełny)

    Jak masz membranę wysoko-paro-przepuszczalną to wypchaj to wełną do samej
    membrany. Pozostałe rzeczy musisz dopilnować też czyli wypchanie profili,
    szczelność przylegania do płyt KG itd.