  • 1. Data: 2009-06-26 18:24:08
    Temat: Jak zakończyć półkolisty balkon?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    Kładę płytki na balkony półkoliste i nie mam pomysłu jak je zakończyć aby
    nie robiły się zacieki na tynku od czoła. Nie chciałbym płytek od czoła a
    tyn silkonowy. Spróbowałem na odległości 1cm od końca płytki wyciąć kapinos
    ale niestety po próbach praktycznie taki mały kapinos nic nie daje:( Gdy
    płytka nasiąknie trochę krople rozlewają się na 2cm więc musiałbym wysunąć z
    4cm aby nie zaciekała. Niestety to płytki gresowe i kremowe od dołu wiec
    strasznie to by wyglądało. Na razie staneło na tym że wysuniemy tylko 2cm i
    jeżeli będą sie robić zacieki to położymy jakies płytki w ostateczności.

  • 2. Data: 2009-06-26 18:26:05
    Temat: Re: Jak zakończyć półkolisty balkon?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    zapomniałem o pytaniu:) Może ktos ma jakies rady jak sobie z tym poradzić?
    Czy są może jakieś plastiki które by robiły za taki kapinos bo na pewno nie
    chce blaszanego opierzenia.

  • 3. Data: 2009-06-26 19:52:44
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h233o3$iv0$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > kremowe od dołu wiec strasznie to by wyglądało. Na razie staneło na tym że
    > wysuniemy tylko 2cm i jeżeli będą sie robić zacieki to położymy jakies

    To zrób z płytek mały spad do środka lub dowolnego miejsca w którym
    umieścisz mały odpływ podłogowy i wypowadzisz rurką gdzieś hen na
    zewnątrz...
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-06-26 21:28:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h233rq$ivp$1@news.dialog.net.pl...
    > zapomniałem o pytaniu:) Może ktos ma jakies rady jak sobie z tym poradzić?
    > Czy są może jakieś plastiki które by robiły za taki kapinos bo na pewno
    > nie chce blaszanego opierzenia.

    Jak nie chcesz blaszanego opierzenia(a to najlepsze rozwiązanie) to
    pokombinuj z plastykowymi listwami-kapinosami do ociepleń.

    Kris

  • 5. Data: 2009-06-27 07:22:29
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    > Jak nie chcesz blaszanego opierzenia(a to najlepsze rozwiązanie) to
    > pokombinuj z plastykowymi listwami-kapinosami do ociepleń.

    Własnie nie wiem gdzie tego szukać? Raczej są ponacinane zakończeniowe
    listwy ale zeby można ją wygiąć na zewnątrz to jakiś bardzo giętki plastik
    musiałby być.

  • 6. Data: 2009-06-27 07:24:07
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>

    > To zrób z płytek mały spad do środka lub dowolnego miejsca w którym
    > umieścisz mały odpływ podłogowy i wypowadzisz rurką gdzieś hen na

    Też tak myślałem tylko balkon jest półokrągły a ten odpływ musiałby być na
    wprost bo inaczej będzie na srodku robić się kieszeń na wodę:( a płytki chce
    na koniec balkonu stawiać całe wiec nie ma w którym miejscu zrobić prostej
    rynienki :(

  • 7. Data: 2009-06-27 09:23:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h24hbh$e8h$1@news.dialog.net.pl...

    > Własnie nie wiem gdzie tego szukać? Raczej są ponacinane zakończeniowe
    > listwy ale zeby można ją wygiąć na zewnątrz to jakiś bardzo giętki plastik
    > musiałby być.
    Listwy kapinosowe do ociepleń są w każdym składzie budowlanym. Może je
    zaadoptujesz do swoich celów.

    Kris

  • 8. Data: 2009-06-29 07:14:15
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > Listwy kapinosowe do ociepleń są w każdym składzie budowlanym. Może je
    > zaadoptujesz do swoich celów.

    Wczoraj byłem w casoramie i leroy ale nic takiego nie mieli. Jedynie
    startowe

  • 9. Data: 2009-06-29 07:42:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wczoraj byłem w casoramie i leroy ale nic takiego nie mieli. Jedynie
    > startowe

    http://www.allegro.pl/item618218350_styropian_koelne
    r_listwy_kapinosowe.html

    Chodzi mi o takie coś. Skoro nie chcesz opierzenia metalowego to może z tymi
    listwami pokombinuj- może coś dopasujesz.
    One służa do ociepleń ale moze cos zmodyfikujesz.

    Krzysiek