  • 91. Data: 2009-06-30 18:38:47
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h2ctu6$j99$1@opal.futuro.pl...

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Bo tak jest. U nas robi się większe państwo policyjne niż tam.

    A idze trollu.

    PLONK

  • 92. Data: 2009-06-30 18:39:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h2d46s$ljo$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > jak u nas będą strzelać za głos sprzeciwu wobec wodza "słońce peru" tuska
    > to wtedy będzie można dopiero porównywać, ale jeszcze nam na szczęście do
    > tego daleko:O)

    Prosze Cie, nie dokarmiaj.

  • 93. Data: 2009-06-30 18:41:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Tu sie z Kikim zgadzam.
    > Wisi mi kto jest u władzy, wisi mi to czy Niemcy wykupią nasze domy. Jak
    > chcą kupować mój dom to zapraszam. Dadzą dobra cene to sprzedam od reki i
    > wybuduje drugi. Ci co najwiecej krzycza że wykupywana jest Polska pierwsi
    > by sie sprzedali.
    > Chce kupić Chinczyk- prosze bardzo-zapraszam.
    > Wisi mi czy u władzy PO czy PIS- dla mnie nie ma to żadnego znaczenia.
    > Może być i SLD.

    Taaa, a pewnego pieknego dzionka raczusie w nocniczku.

  • 94. Data: 2009-06-30 18:45:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ten (pod)wątek dotyczy tzw. poziomu gospodarczego i technologicznego
    > Chin. Ja o polityce nic nie wspominałem.

    Drogi kulego - wybzbziliscie sobie z kikim, ze Chiny to kilka duzych miast i
    zadacie, zeby cala Polska miala wyzszy poziom techniczny niz ten czubek
    chinskiej gory lodowej. Oczywiscie watpie, czy zadasz sobie trud by
    zrozumiec o czym pisze, w skrocie: jestes po prostu w blednym bledzie.

  • 95. Data: 2009-06-30 18:46:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Co ty opowiadasz. Do Polacy kradli samochody i okradali sklepy w
    > Niemczech.

    "Do polacy" owszem, ale w biznesach niemcy byli lepsi. Ale co Ci bede
    tlumaczyl trollusiu.

  • 96. Data: 2009-06-30 19:48:19
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    > Tak, Kopernik tez byla kobieta.
    A masz jakieś argumenty czy tylko tak pitolisz ? Czy jeśli fakty nie
    zgadzają się z twoim wyobrażeniem tym gorzej dla faktów.

  • 97. Data: 2009-06-30 20:00:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A masz jakieś argumenty czy tylko tak pitolisz ? Czy jeśli fakty nie
    > zgadzają się z twoim wyobrażeniem tym gorzej dla faktów.

    Jestes glupi czy udajesz, ze nie widzisz jak bardzo naciagasz rzeczywistosc?
    W dodatku obrazasz ludzi, sadzac, ze ktokolwiek jest w stanie zaakceptowac
    taki nedzny kit. Bys sie przynajmniej postaral, a nie ordynarnie obrazal
    inteligencje adwersazy.

  • 98. Data: 2009-06-30 20:17:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:

> [...]
    > stanie zaakceptowac taki nedzny kit. Bys sie przynajmniej postaral, a
    > nie ordynarnie obrazal inteligencje adwersazy.

    hm chińska agentura wpływu?

    to by tłumaczyło dlaczego kiki nie chce sie przyznać czym sie zajmuje, jest
    na chińskim żołdzie. :)

  • 99. Data: 2009-06-30 21:54:34
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 30 Cze, 17:31, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > Ale czemu wierzysz takim wydawnictwom?

    Jak Ci ktoś będzie próbował powiedzieć ile możesz mieć dzieci, albo
    czego możesz w google szukać to pogadamy. Oczywiście możesz pojechać
    do biednych rejonów Chin gdzie ludzie z głodu umierają i może to Cię
    przekona.

    O ile Twoja obrona Chińskich technologii i umiejętności zasługiwała
    na wsparcie to wspominanie PRLu i wychwalanie chińskiego systemu
    zasługuje tylko na splunięcie.

    I żeby było jasne - nie wyskakuj teraz z opowieścią o ciemiężycielach
    z USA - bo po pierwsze w dużej mierze się z Tobą zgadzam, a po drugie
    (tak z innej strony) pamiętaj kto Europie dupę uratował 2 razy (wiem
    wiem CCCP :-))

    Mat

  • 100. Data: 2009-07-01 06:09:22
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > stanie zaakceptowac taki nedzny kit. Bys sie przynajmniej postaral, a
    > nie ordynarnie obrazal inteligencje adwersazy.
    Czy to wina rodziców czy nauczycieli ? Nie wiem kto ci tą inteligencje
    wmówił, ale zażartował okrutnie, a ty uwierzyłeś.
    Jak widać nie masz argumentów i zaczynasz osobiste wycieczki. Tak robią
    tylko niedowartościowane palanty z ustalonym, jedynie słusznym poglądem
    na rzeczywistość, każdy z innym to wróg. Dla mnie EOT bo dyskusja ze
    ścianą nie ma sensu.,