  • 1. Data: 2009-06-27 09:41:31
    Temat: Garaż blaszka na wylewce
    Od: "TataPsychopata" <T...@s...com>

    Witam
    Zachciało mi się garażu balaszanego. Jako że było gdzie to zrobiłem wylewkę
    betonową i postawiłem blaszaka. Wylewka jest równa i trzyma poziom, garaż
    też ścianki ma w miarę proste. Problem polega na tym że woda wcieka do
    środka. Po wylewce. Nie dużo ale wolałbym żeby wcale. Jak to uszczelnić?
    Czym? Kompletnie się nie znam na budowaniu czegokolwiek, więc zasięgnąłem
    rady fachowców na składzie budowlanym nieopodal. Doradzili Izolbet. Wiaderko
    9 kg. Tylko że to świństwo jest rzadkie. Sądziłem że lepsze będzie
    zastosowanie czegoś co trzeba będzie rozgrzać (lepik?), ale stwierdzili że
    nie.
    Doradźcie coś...

  • 2. Data: 2009-06-29 12:21:25
    Temat: Re: Garaż blaszka na wylewce
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wiaderko 9 kg. Tylko że to świństwo jest rzadkie. Sądziłem że lepsze
    > będzie zastosowanie czegoś co trzeba będzie rozgrzać (lepik?), ale

    1) izolbet jest kwasny, bedzie podgryzal i beton i blache. jezeli juz -
    to dyspbit, ale papa na lepiku na goraco byla by najlepsza.
    2) lawa od scian zdecydowanie powinna byc odizolowana, chocby paskiem
    papy.
    3) znam garaze, gdzie nie ma takiego problemu. Czy lawa jest jakos
    szczegolnie nisko
    nad poziomem terenu ?
    4) na skladzie budowlanym to beda ci sie starali sprzedac, a nie doradzic :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-06-29 17:01:54
    Od: "TataPsychopata" <T...@s...com>

> [...]
    > nad poziomem terenu ?
    > 4) na skladzie budowlanym to beda ci sie starali sprzedac, a nie doradzic

    Wczytałem się w info na tym wiaderku izolbetu. Napisali że do betonu jest
    więc chyba nie będzie gryzł? Beton jest generalnie nad terenem, a o papie
    nie pomyślałem... Jakbym wsunął paski papy pod ścianki, na siłę jeśli
    trzeba, to może wystarczy?

  • 4. Data: 2009-07-01 12:26:36
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc chyba nie będzie gryzł? Beton jest generalnie nad terenem, a o papie
    > nie pomyślałem... Jakbym wsunął paski papy pod ścianki, na siłę jeśli

    Jakos mi sie pamieta, ze Izolbetem rozprowadzonym ropą malowali
    w sąsiedztwie siatke ogrodzenia, i ktoś coś tam mówił o kwaśności.

    Wsunięte paski będą ok.

    pozdrawiam
    pluton