  • 1. Data: 2009-06-26 21:58:51
    Temat: Projekt zagospodarowania działki - czy potrzebuję go już teraz ?
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Witam,

    posiadam działeczkę 3000m, którą mam zamiar przeznaczyć na cele rekreacyjne.
    Otrzymałem korzystną dla siebie decyzję o warunkach zabudowy, która
    przewiduje budowę domu letniskowego wraz z infrastrukturą techniczną. Budowę
    domku mam zamiar rozpocząć do za jakieś 2 lata. Do tego czasu chciałem
    postawić sobie tzw. domek holenderski aby móć już teraz korzystać z łona
    natury. Naturalnie aby spełniał swoje funkcje potrzebuje przyłącza prądu,
    wody oraz odprowadzenia ścieków. Tu własnie moje pytanie do praktyków - o
    ile z przyłączem prądu wszystko jest jasne o tyle budowa studni oraz szamba
    wymaga zgłoszenia budowlanego. Czy mogę zgłosić budowę tych elementów już
    teraz bez konieczności opracowywania projektu zagospodarowania działki,
    który jak wiadomo jest potrzebny do pozwolenia na budowę czy raczej to nie
    przejdzie ?