  • 11. Data: 2009-06-27 20:48:46
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    > zauywazyłeś jakiej głebokości jest fudament?
    >
    > a pale też wyglądają dziwnie.
    >
    > prawdopodobnei nikt nei robił tam badań gruntu.
    A może to nie pale tylko instalacje ?

    pzdr,
    rafał

  • 12. Data: 2009-06-27 20:54:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:

    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    > A może to nie pale tylko instalacje ?

    sugerujesz że to jest kanalizacja :)

  • 13. Data: 2009-06-27 21:10:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    > A może to nie pale tylko instalacje ?

    Za duzo, zreszta chyba by sie lepiej rozlecialy.

  • 14. Data: 2009-06-27 22:19:43
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote in message
    > Órzytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,67640
    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    > "Made in China" i wszystko jasne!:O)

    To nie prawda. U nas sie po prostu nie buduje takich wysokich domów w takiej
    ilości. Gdyby robili to ci co teraz to byś zobaczył.
    Życzę ci kiedyś pojechac do Chin i przejechać się autostradami, zobaczyć
    architekturę to byś zobaczył, że tu wszystko to jest zaścianek :-)

  • 15. Data: 2009-06-27 22:19:45
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > jestem przekonany że to nasi:

    głupiś jak but.....
    no albo czytasz wybiórczą, co na jedno wychodzi....

  • 16. Data: 2009-06-27 22:30:25
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

  • 17. Data: 2009-06-28 08:59:08
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 28 Cze, 00:19, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > g upi jak but.....
    > no albo czytasz wybi rcz , co na jedno wychodzi....

    brawo - popisałeś się :-)

  • 18. Data: 2009-06-28 09:07:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

> [...]
    > Życzę ci kiedyś pojechac do Chin i przejechać się autostradami, zobaczyć
    > architekturę to byś zobaczył, że tu wszystko to jest zaścianek :-)

    Sam jestes zascianek.

  • 19. Data: 2009-06-28 10:54:23
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "kiki" napisał:
> [...]
    > kiedyś pojechac do Chin i przejechać się autostradami, zobaczyć
    > architekturę to byś zobaczył, że tu wszystko to jest zaścianek :-)

    żartujesz sobie czy jak?:O)
    ja (pewnie i ty?) nigdy w chinach nie byłem i się do tej komuny nie
    wybieram, wystarczy mi jak widzę jakość ich bubli kturymi nas zalewają i mi
    wystarczy, a jak chcesz informacji to pogadaj z chinolami handlującymi w
    polsce to ci powiedzą jak tam się buduje domy i autostrady i dlaczego
    wyjechali na takie zadupie jak polska:O)

  • 20. Data: 2009-06-28 12:01:59
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Budynek mocny ale pale marne, widać że mało i pourywane.

    ze zdjęć widać, że spokojnie go podniosą..

    Bogdan